Foto på duk/tavla
Någon som vet var i stockholm man kan få ett foto överfört till en duk så att det blir som en tavla? Har sett att room har det,men jag undrar om det finns ngn annan stans....
Någon som vet var i stockholm man kan få ett foto överfört till en duk så att det blir som en tavla? Har sett att room har det,men jag undrar om det finns ngn annan stans....
jag vet inte i stockfolm, men jag har sett fuji-affärer ha det i Skåne, så de borde ha det i Sthlm också. till helt ok priser dessutom
www.google.se/search&q=foto+framkallning+canvas+stockholm&meta=
Kolla i Gula sidorna efter "riktiga" fotolabb, dvs. inte Expert och Onoff.
Jag tror att Arkitektkopia gör sånt, prata med dom.
www.arkitektkopia.se/
Om ni inte ska ha större duk än ett A4 går det faktiskt att köpa canvas för printer på svanströms och printa själv. Bra att du frågade, för jag har glömt att vi har sån duk hemma!
Fotoquick har också canvastavlor.
www.fotoquick.se/
Tack för alla tips!
En fråga bara, om man printar själv, finns det ram att köpa också som man kan häfta upp duken på?
inte min tur än-fast nu är det min tur: Hmm.. Inte tänkt på det. Jag skulle nog göra så att jag köper en billig tom duk på typ claes o, eller om man hittar en stabil ram man kan häfta i med häftpistol. A4 är ju inte så stort, så ramen behöver nog inte vara supervälgjord för att inte dra sig.
www.Bildoteket.se, de gör förstoringar på canvasduk, det ska vi ha!!