• skandia

Förslag på svensexa

Hej på er!
    Håller på att planera en svensexa i Katrineholm och har lite problem.
    Hade tänkt oss en aktivitet som innefattade medåkning av rallybil, men det körde sig, blev ej av.

Tänkte se om det är någon här som har några bra allternativ. Go cart är redan inbokat.

Hör av er.

Tack på förhand

• Svar på tråden Förslag på svensexa
  • nenne78

paintball
    laserdome
    sumobrottning
    kajakpaddling (vi körde kajakpolo!)
    sjunga in en låt på CD
    dansa salsa
    åka vattenskidor
    åka skidor genom stan (ja, på sommaren )
    gräva grävskopa
    flyga flygplan

• tattar-Emma

Killar kan också ha spa och massage. Ska det vara lite tuffare så finns ju alltid ansiktsbehandling, inget för mesar ;)

• Marsskalken

Ok, det här kanske kommer att försvinna som reklam men eftersom jag inte har nåt att göra med dem (lovar!) så kanske det går...

Jag har letat länge efter nåt företag som erbjuder upplevelser som t.ex buyagift i england (där man kan boka alltifrån ferrariköring eller en spionutbildning till rymdresor) och nu hittade jag sidan boxexperience (punkt) com där man hittar massa olika alternativ på roliga aktiviteter.

Lycka till med fixandet och glöm inte att ta mängder av kort!

• nenne78

vi har alltid filmat och sen klippt ihop en film med musik och allt. Riktigt uppskattat! Men eftersom det är jag och min blivande man (wiiih!) som alltid har gjort det finns ingen som kan göra det till oss... Lite synd, men jag tror att det blir en massa kort istället, och det funkar lika bra.

Svar på tråden Förslag på svensexa