• Sommaren2006

Sommaren2006 är numera Fru!!!!

Nu har vi varit gifta i 2 veckor och hunnit smälta allt...

Så nu är det dags att skriva ner en berättelse om vårt underbara bröllop!

Vi vaknade klockan halvåtta av att det spöregnade ute... men regn på sin bröllopsdag betyder ju tur!

Efter en stadig frukost var det dags för mig att åka till frisören.
    Kristina fixade en superbra frisyr på mig som jag trivdes kanonbra i hela kvällen. Och mina pärlor på silvertråd lyckades hon fixa dit också.

När jag var klar hos henne sken solen igen och det blev kanonbra väder!

När klockan var ett drog vi iväg på fotografering och när klockan var kvart i två som kom våra 3 små charmtroll dit.

Klockan tre stod vi äntligen utanför kyrkporten. Vår präst kom ut och mötte oss och sade:
    ?Ni måste känna många människor för kyrkan är full!?
    Jättesmart att säga till ett brudpar precis innan de ska gå in i kyrkan!
    Min blivande som lyckats bli av med sin nervositet blev plötsligt alldeles knäsvag och började svettas!
    Men vi tog varandras händer och sa: Nu är det äntligen dags! Det som vi har väntat på i så många år!

Vigselakten var kanonfin!
    Vår solist sjöng ?Nothing Else Matters? och ?The Rose?. Den som inte hade gåshud då, den är det något fel på!
    Annelie som hon heter fick kanonmycket beröm efteråt av våra gäster... det kändes roligt att de verkligen gick fram till henne och talade om hur duktig hon var.

När vigseln var avklarad var det dags för gratulationer och såpbubbel blåsning utanför kyrkan.

Sedan kom Göran ( en av mina bästa vänninors far ) med häst & vagn som vi åkte till festlokalen!
    Det var jätteskönt att få den stunden för oss själva!
    Vi pratade igenom vigseln och bara njöt av att vara man & fru!

På festen så flöt allt på kanonbra tack vare vårt utomordentliga värdpar!!
    Maten var utsökt och gästerna pratade glatt med varandra vid borden.
    När trubaduren kom så spelade han så det stod härliga till!
    Våra vänner trivdes verkligen i varandras sällskap och det var ett himla röj!!

Vi var inte hemma och i säng förrän klockan 3, och då låg vi och pratade igenom den fantastiska dag som vi fått vara med om!!

Tyvärr måste vi säga som så många andra, den försvann alldeles för fort!!

Ni brudar som har ert kvar, njut av varje sekund!!!

Många kramar
    Fru Pettersson

Några bilder ifrån vår fantasktiska dag hittar ni på vår hemsida under bilder, tyvärr så har vi ej hunnit få våra fotografbilder ännu.

web.telia.com/~u66029088/

• Svar på tråden Sommaren2006 är numera Fru!!!!
  • Min-Ah

GRATTIIIIS!

Åh, vad vackra ni var på ert bröllop!
    Jättfina bilder!

Önskar er all lycka i äktenskapet!

• Sommaren2006

Min-Ah: Tack så mycket! Vi har ju "råkats" förut i någon tråd ang. färgtemat rosa och vitt

• Min-Ah

Sommaren2006!

Javisst, ja! Det har vi ju!
    Är ju ett sådant "vimmel" av brudar här att jag inte kopplade först, hihi!!

Rosa och vitt är så fint!
    Ni hade gjort det jättefint med inbjudningskort, dukning, blommor och allt!
    Jättefina servettringar! Gjorde du dem själv?

• Sommaren2006

Japp, servettringarna är made by me

• Min-Ah

sommaren2006!

Jättefina!
    Det är så kul att pyssla med sådant!

Skall försöka ta mig lite tid till pärlpyssel igen en dag... Är ett tag seddan sist, hihi!!

• Kirsto

Grattis, Sommaren! Ni var verkligen superfina, och dukningen med!

• Ybrud

GRATTIS!
    Ni var jättefina!!!

• Sandgren

Äntligen har jag sett bilder och läst er historia! Grattis och vad vackra ni var! Kul!

• Sommaren2006

Tack så jättemycket!

• Fru Kroon

Grattis !!!

Jätte fina var ni allihop!!

Jag såg att ni hade ett festprogram i den formen och stoleken som vi ska ha, nu tänkte jag höra om ni har någon mall som ni skulle kunna maila till mig, svårt att få till det med sidnumreringen och vikningen tycker jag.

chris_wille@hotmail.com

• Sommaren2006

IOR1: Tyvärr så har jag ingen mall till festprogrammet Det var vårt värdpar som gjorde det åt oss.

Men använd sökfunktionen så får du säkert upp något, tror även att det ska finnas på Microsofts hemsida.

Svar på tråden Sommaren2006 är numera Fru!!!!