kidnappningsidéer...
behöver tips på hur man kan kidnappa en blivande brud... Alla idéer gör mig
behöver tips på hur man kan kidnappa en blivande brud... Alla idéer gör mig
Till mig kom det en polis och skulle dra med mig på förhör. Snacka om att man blev spak.
Det plingade på dörren, hon gick och öppnade, där stod en man som sa att han skulle kolla avloppsrören för det är "strul" i grannområdet... Strax efter att han har gått in i köket så plingar det på igen, där står svärmor.. Undertiden har killen klätt av sig å har bara kalsongerna på....
Hon fattar förstås inget... svärmor är med på allt... till slut kommer hela kompisgänget å bjuder på frukost.. ja, en liten chock innan allt börjar..
Å sen försvinner självklart svärmor å den mystiska mannen
Blev hippad i lördags....
Vaknade klockan 8 i lördags morse av att musiken flödade högt i sovrummet (Final countdown....) och där stod 3 helsvarta människor i rånarluvor och svarta solbrillor. De var knäpptysta och lämnade över ett kuvert.
I kuvertet låg en lapp med en lång lista över saker jag skulle packa med mig. Jag hade 10 minuter på mig.
När jag var klar (han inte packa allt) klädde de ut mig till en draculabrud och ledde ut mig ur huset.
ASHÄFTIGT tyckte jag....skakade som ett litet asplöv ett bra tag....
Lycka till!
Det där med sopsäcken hade jag inte uppskattat...
Jag blev kidnappad när jag frenetiskt höll på att häfta festprogram några kvällar före bröllopet. Jag kände mig lite förtvivlad, eftersom jag egenligen inte hade tid för en möhippa så sent inför bröllopet.
Men det blev en trevlig kväll om man bortser från att jag hade på mig en tunn klänning som satt bra när jag var 12 år, och jag frös som 17 och blev redigt myggbiten eftersom vi satt utomhus hela kvällen.
*en liten puff*
Det BULTADE på dörren klockan kvart i nio på morgonen. När jag öppnade, yrvaken och rufsig i morgonrock räckte Kakmonstret mig en påse och en lapp med instruktioner och satte äggklockan på 15 minuter. Jag hade en kvart på mig att duscha och packa med mig ett antal saker, samt att klä på mig vissa kläder. Därefter fick jag ögonbindel och leddes till en bil och kördes i ungefär 30 minuter under knäpptystnad. Sedan leddes jag ytterligare en bra bit innan jag fick sätta mig och ta av ögonbindeln, och då hade gänget dukat upp champagnefrukost!
KAKMONSTRET!!! AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH!
Det hade jag uppskattat, h*n är ju min idol!!!
vad är det som stavas med K? Kaka! Kaka stavas med K!
En kompis systers vänner planerade en jätteavancerad kidnappning tillsammans med brudgummens vänner. Brudgummen var vicevärd i deras hus och de fick en gammal tant i huset att gå ned och säga att det var fel på avloppet. När han var uppe hos henne för att fixa det kidnappade tjejens kompisar honom och hans kompisar kidnappade bruden. Sen fick han gå på spa och hon fick göra militärbana.
Mitt på dagen fick de följa varsitt långt rep som ledde fram till hötorget, där möttes de och repet slutade vid deras kompisar. Sen var bruden med sina tjejkompisar och han med sina killkompisar. Tror att de träffades sent på kvällen med middag/fest också.
Jag tycker det lät jättekul och om man inte är inne på en massa pinsamheter så kanske detta uppskattas mer? Rolig tvist med att de kidnappades av varandras kompisar också.
Vi gjorde en superavancerad kidnappning av en blivande brud och brudgum en gång. Killen visste att tjejen skulle bli hämtad, och tjejen visste att killen skulle bli hämtad. Få se nu hur jag ska berätta detta, så jag får allt i rätt ordning... Vi kan kalla killen för M och tjejen för U.
Vi tjejer ringer M och förklarar att vi planerar möhipp för U att vi vill kidnappa U och vi vill att han ska öppna dörren åt oss när vi ringer på hans mobil. Killarna pratar med U och säger att de vill kidnappa M och att de kommer hem till dom en morgon då M jobbat natt och därför sover på morgonen. U ska öppna dörren åt dem och släppa in killarna in i badrummet, där hon själv också ska förlja med och så ska de sätta på duschen. De ska sedan överraska honom när han går in i badrummet.
På själva morgonen går killarna in först med U i badrummet och sätter på duschen. Vi tjejer kommer lite efteråt och ringer M på mobilen. Han släpper då n oss och upptäcker att U står i duschen (han hör att duschen är på). Han ropar på henne och hon öppnar dörren. TADAA!! Hon ser tjejerna som hon inte visste var där och han ser killarna som han inte visste var där! Krångligt men mycket lyckat...
Vilken jättegrej!
Kul när sådant fungerar så bra och att både han och hon blev så grundlurade
På en möhippa för ett par år sedan åkte vi med bruden till en stor mataffär. Där fick hon en lista på alla ingredienser till pannkakor. Sedan skulle hon smyga runt i affären och ta ingredienserna ur andra kunders korgar och vagnar utan att säga något...
När vi sedan betalt maten fick hon sitta utanför affären och steka pannkakor och sälja. Det roliga var att prästen som skulle viga dem råkade komma förbi just då Allt filmades och visades på bröllopet.
En beprövad variant är att låna extranycklarna till bilen, vevaner en ruta helt och hållet. Gå till närmaste buuskur som blivit sönderslagen eller ett glasmästeri och hämta 1kilo härdat,glassplitter. Lägg sedan det runt och lite i bilen. Sedan är det bara att be någon granne ringa offret och berätta att han fått inbrott, sen dyker alla fram..