• C&C

Mina bröllops gäster är fast i London :(

Gifter mig nu på lördag, och mina gäster skulle komma i dag och i morgon från England eftersom min pappa är engelsman så har jag en stor släckt där, men nu är alla deras plan intsällda pga allt kaos som nu råder, Min kusin som skulle vara tärna skulle komma bla, hon som har sett fram emot det här i över ett år. Riktigt ledsamt...

• Svar på tråden Mina bröllops gäster är fast i London :(
  • Mycket långt kvar

Men stackare! Går det inte färjor mellan Göteborg och London? Kanske tar för lång tid hursomhelst?

• Hanna76

ååh, vad jobbigt!

Men tur att de ställer in planen när det är terroist hot! Bättre att vara fast i England än att vara på ett kapat plan...

Hoppas det löser sig och de släpper iväg plan så de kan vara med på ert bröllop!!

• Lena+Mattias=sant

Jag skulle oxå se om inte färja var en möjlighet. Dock så tar det ju ett dygn.

• aase

De kan ju även ta tåget mellan London och Paris och flyga därifrån!

• mlu

Det ar nog ingen fara, imorgon gar sakert flygen igen, tror att det kommer ga ngt redan ikvall. Jag har sjalv en biljett imorgon fran London till Stockholm och raknar med att komma ivag.

• Jenny i England

Stackare! Jag gifte mig i lordags och vi hade 31 gaster flygandes fran England till Sverige. Min forsta tanke imorse var "TANK om det har hant forra veckan" sa jag forstar precis hur det kanns! Sjalva kom vi hem igar kvall i sista stund, men vara amerikanska gaster sitter fast pa Heathrow. Hoppas det loser sig for dig och dina gaster!! Kram!

• Agouza

Har en kompis som blev fast i Barcelona, pga av strejken där. Hon missade sin äldsta bästa kompis bröllop...

• Maria

Flyget kommer säkert igång ganska snabbt även om det blir obekvämt med handbagageförbud och förseningar. Men självklart måste ju säkerheten gå först och så länge det finns sådana här tokfanatiker som är villiga att spränga sig själva och massvis med oskyldiga människor i luften så måste ju man acceptera sådana här tråkigheter.

Det finns ju snabbtåg till Paris och därifrån går ju flygplan, om nu flyget från England mot alla odds skulle stå stilla en längre tid. Färjor finns ju också men överfartstiden är ju nästan ett dygn och färjorna går inte varje dag så tiden är kanske för knapp.

• Lucia05

Hallå,
    Hur går det?
    Har era gäster kommit ännu?

Svar på tråden Mina bröllops gäster är fast i London :(