• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • E-tuna

Nu måste jag gå ronden så jag återkommer sen...

• Mia81

Jag har ju inte gift mig än så jag tänkte lägga ut min önskelista här så ni vet vad ni ska ge mig.

* Årsförbrukning av BANANER
    * En papput till min mammut
    * En microvågsugn( så jag får ordning på skinkhalvorna)
    * En krycka

Så, nu vet ni vad jag vill ha så det är bara att ni shoppar loss

• E-tuna

Mia, jag kan redan nu säga grattis!!!
    Jag fick en papput och den tar för stor plats i vårat tält så den kommer du att få av mig.
    Dessutom så bor jag granne med Svenska Statens Handikappade Hjälpmedelscentral som har loppmarknad varje veckodag i nästan varje vecka under två år, med undantag för sena kvällar och tidiga förmiddagar och lunch imellan...Där har jag stulit en jättefin rullstoj med handbroms, solsting och kappuchong- Den vill jag att du ska ha! Den ska du få av mig!

• E-tuna

...det är inte en rullstoj jag har stulit utan en rullskoj...det är en viss skillnad faktiskt på stoj o skoj...

• E-tuna

...eftersom skalman säger att jag har katt så måste jag gå och byta i dens bajslåda, tror jag...det kanske är därför det luktar så förbannat illa i vårat tält...Jag trodde att det var min gubbes andedräkt så jag sa att han höll på att ruttna inifrån och drog ut alla hans tänder...vad gör jag nu då?

• Mia81

ååååååå vad du är gullig e-tuna!! kan inte tänka mig bättre presenter. du ska tom få komma på mitt underbara bröllop i arabien, och du har tur, just nu är det rea på flygbiljetterna! bara 12,3 miljoner för en ståplats i lastutrymmet.
    då ingår det också ett glas vatten till löständerna

• E-tuna

Åh mia vad du är omtänksam!
    Jag bor redan i arabien så det är inga som helst problem för mig att närvara på din stora dag!
    Besök mig när ni landar...Ca en kilometer i riktning västöster/norröster ligger det en campingplats, nära en kamelcaravan vid oasens mittlinje och palmen som inte syns- där bor jag och min familj! Det blåvitrandiga tältet med gula prickar är vårat! Välkommen

• E-tuna

Nej, nu blev det fel...tältet syns inte mer än vad palmen gör men det finns en karta på flygplansstolen som ni kan ha nytta av...

• Mia81

det ska bli sååå spännande att träffa dig e-tuna:D vi gifter oss på hösten år 3012 i den vänstraste pyramiden till höger

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla