• AsaJason

Gifta 22/7 + bilder

ville bara tacka och bocka for mig - har tillbringat manga timmar har pa BT. Har fortfarande svart att slita mig - detta ar beroende framkallande!

Vi hade iallfall en helt underbar brollopsdag - den lyckligaste dagen i mitt liv! Var dock spand pa morgonen och trodde dagen skulle ga at h-vete men gav de underbara brudtarnorna mig champagne och efter det gick det utmarkt. Det har borjat trilla in bilder som ni kan se pa var hemsida www.asaandjason.com under photoalbums. Tack for allt!

• Svar på tråden Gifta 22/7 + bilder
  • junibrud-2007

Ännu en norrbottning här...vilken fin dag ni har haft.

Jätte vackra var ni, lycka till i framtiden

• AsaJason

junibrud-2007,

Tack sa mycket! Lycka till med ert brollop... var i norrbotten ar ni fran?

• sk@lman

gud vad fina ni var och jätte fina bilder ni hade tagit (eller fotografen då) :D!
    grattis och lycka till i äktenskapet!

• herman

Stort grattis! Vad vackra ni var! Jättefina bilder.
    Lycka till i framtiden :)

• Bröllopstokiig

WOW vad vackra ni var, jag bara rös när jag såg bilderna!
    GRATTIS!!!!!

• AsaJason

Tusen tack! Ni ar sa snalla! Jag ar sa avundsjuka pa er som har det framfor er... Jag var sa upptagen med att planera allt att jag inte hann tanka sa mycket pa hur det skulle kannas. Det blev som en overraskning pa brollopsdagen hur underbart det var - och alla praktiska detaljer spelade ingen roll langre...

• Wiol79

Herregud vad fina ni var! Och vad annorlunda att ha så många tärnor och marskalkar!! JÄttekul att se och ni var sååååååååååå vackra!!!

Lycka till i framtiden!

kram

• AsaJason

Tack sa mycket, det varmer i hjartat!!! Vad snalla ni ar...

• mariag

Stort grattis! Vad vackra ni var! Tyckte
    jättemycket om din bukett, vilka blommor var det i den?

• AsaJason

Roligt att du gillade blommorna! Det var rosor i olika nyanser av rosa och sedan var det i stucket brudorkideer (med rosa "tunga") samt murgrona...

Svar på tråden Gifta 22/7 + bilder