• Hanna_79

Tips på mys i helgen????

Jag och min man..funderar på att åka ut i skärgården i helgen. Någon som känner till något mysigt hotell? Är inte från stockholm och känner inte till skärgården över huvudtaget.
    Vi funderade först på Gotland men det är tydligen medeltidsvecka där nu och mycket är uppbokat.

• Svar på tråden Tips på mys i helgen????
  • loppran

Vi kom just hem från romantik-weekend på Trosa Stadshotell. Väldigt trevligt!

• Bröllopstokiig

Att ni inte åker ut till Sandhamn och tar in på hotellet där. De har även hotellet i Vaxholm. Jätte mysigt och lät att åka på utflykter där i från.

• förhoppningsis

finns jätte många mysiga ställen i skärgården, tycker jag absolut att ni borde göra. Tror att Utö har nått gulligt pensionat.

• Bruden i Vasastan

Grinda wärdshus - absolut! Annat alternativ är Grand Hotell Saltsjöbaden, det är vid vattnet men man behöver inte åka båt. Bra kommunikationer och jättebra paketpriser. Vi betalade 1100 för trerätters och övernattning i jättefint rum!

• Rosenhaga

Finns ett jättefint vandrarhem ute i skärgården, minns bara inte på vilken ö. Attans!

Vandrarhemmet är brunt med vita knutar och ligger uppe på en klippa. Tror det börjar på F. Kanske går att hitta på Svenska turistföreningen - eller något annat mys!

Svar på tråden Tips på mys i helgen????