l i s a:
budgeten e ju lite preliminär. vi vet inte vad det blir för serveringspersonal än, men tänker antagligen höra oss för bland restaurangskolor, alternativt höra med min lillasyster och hans systerdöttrar, de är bara 15 så de kanske inte tycker att de e så kul att sitta o lyssna på en massa tal hela kvällen.
buketten tänkte jag fixa själv, ha en del torkat blandat med rosor. har börjat samla på mig grejer från andra buketter nu som ja tänker återanvända. rosor blir ju en liten kostnad men annars ska ja fixa resten från naturen.
frisyren tänker jag överlåta till min syssling som är nyutbildad frisör. möjligen kan hon hjälpa mig med sminkningen oxå, annars får min syster göra det (inte den 15-åriga utan en annan syster :)) jag har inte så höga krav på en avancerad sminkning, jag sminkar mig i princip inte alls till vardags.
vår budget är i snålaste laget så jag vet ärligt inte om vi grejar det, men jag hoppas. min klänning och min ring har vi tyvärr fått dra ner lite på för att komma undan billigare... *suck* men vi diskuterade pengafrågan häromdagen och det drar ju iväg så sjukt mycket, särskilt med resa och allt (resan är inte inräknad i min budget, men vi vill åka till thailand i 2 veckor så jag räknar med att det kommer kosta 20 000, m2b hävdar att det går att fixa det på 15 000, vi får väl se :))