• Lexx

INget regn den 12/8

Jag vill inte att det ska regna på vår bröllopsdag. Inte långt kvar nu! :))
    Hoppas att det blir bra väder... Vill ju att allt ska bli perfekt!
    Håller tummarna för er andra som oxå ska gifta er den 12/8.

• Svar på tråden INget regn den 12/8
  • björnsbrud

gifter mig oxå den 12/8 och håller tummarna hårt hårt för att det inte ska bli regn....

• Fru Cinderella

Jag kan också hålla en tumme för eran skull ;)

• WimZy

*Håller också en* Gifter mig den 19:e, så jag hoppas också att det inte regnar!

• Sanna Panna

Vi gifter oss också den 12:e och jag har beställt halvklart och ca 22 grader varmt! Lite moln för att bilderna ska bli snygga och lagom varmt så man inte svettas bort allt smink. Men framförallt - INGET REGN!!

Om vi gemensamt mantrar inget regn kanske det blir så...

• marro

Gifter mig oxå den 12/8, och önskar inte heller regn! Tänker att om det regnar nu och ett par dagar till så....Efter regn kommer solsken!!!

• Johans w2b

Inget regn, inget regn, inget regn! Jag håller både tummar och tår för det. Vi gifter oss utomhus vid en sjö...

Hoppas, hoppas på vackert väder!
    Kom igen nu tjejer! Ju fler som ansluter sig till tråden....

• Nickedockan

Jag hörde om nåt ämne, nån gas var det nog, som man i Kina (om jag nu minns rätt...) sköt upp i molnen för att de skulle släppa sitt regn. Så jag tänkte att vi kanske kunde köpa en dos sånt här tillsammans vi som gifter oss den 12/8, så kanske vi kan låta molnen släppa regnet på...ja, vad ska vi säga, Irland...? ;-D

• Johans w2b

Hej igen, Nickedockan! Ja, som vanligt är dina ideér idiotsäkra (som Sickan skulle sagt) :-d Det regnar ju alltid på Irland ändå... Vad gör det om de stackarna får lite till?

• gill

INGE reng den 13é heller... *HOPPAS*

• Popis

Åhhh apsolut inge regn men som nämnts ovan gärna lite små molntussar för att försköna fotona lite :D

• Izunia

Inget regn för da börjar jag nog grata....:( hahaha! Det ska regna den 11:e har jag hört.........Men de har aldrig rätt med vädret ända! För jag har även hört att högtrycket kommer tillbaka om 7 dar!

• gill

Men inte högtryck på 30grader o över! Så kommer vi o smälta bort...

Så jag önskar 24 grader på österlen! :D :D :D

• Zozo

Inget regne den 14 heller tack!

• Bordeaux

jag håller tummarna

måtte det inte rena den 16 september heller
    monica

• björnsbrud

Härmed beställes:

24 grader, vindstilla, strålande sol (ok med lite moln under fotograferingen - men bara vita fluffiga moln) och en ljummen kväll

Att levereras till:

Roslagen, den 12 augusti i år

• NHstd

Hej flickor!

Vi gifter oss också den 12:e (Utomhus) och har beställt fint väder! Vi har dessutom uppmanat alla gäster att inleda morgonen med sol-dans och alla gäster som har varit inne och skrivit på vår hemsida har lovat att stiga upp 08.00 och börja dansa!

Så nu håller tummarna för vädret;
    Och lycka till allihop!

• Maria

Jaha, ni har alla beställt fint väder :) Ja ni vet väl hur man gör - går in på SMHIs hemsida, fyller i en beställning, betalar in avgiften och så fixar de resten.. :D Nej vädret kan man ju inte styra men jag kan trösta er som ev. oroas för det att jag varit med på flera bröllop i verkligt busväder, regn, blåst, tyfon osv. och bröllopen har blivit lyckade ändå. T.o.m. ett utomhusbröllop som mera liknade att de gifte sig ståendes i en dusch - brudparet blev lika lyckligt gifta för det. Och väder är ju inte som t,ex, en planeringsmiss, ingen kan klandra en för vädret !

• marro

Nä...egentligen. Festen ska vi ju ha inne iaf. Får helt enkelt flytta in minglet bara. Det trista är när man går ut från kyrkan...känns inte som man vill stå i ösregn o folk blåser såpbubblor på en

Svar på tråden INget regn den 12/8