• Hjärtat

stor bt-träff?

Hej alla BT-fan!

Det måste ha blivit något fel, för denna tråd skrev jag om för två dagar sedan men nu är den borta så jag gör nu ett nytt försök.

Jag fick en idé!

Vad sägs om att ordna en STOR BT-träff, inte bara för som som gifter sig ett visst år, en viss dag, en viss månad utan för alla som hänger här på BT?

Hur det ska gå till vet jag inte just nu i skrivande stund men jag ska fundera på det.

Ni som läser detta kanska har några förslag?

Vem vet kanske BT själv vill vara med på ett hörn?

Men allra först måste det ju finnas ett intresse så vad säger Ni brudar & brudgum, flickor & pojkar, tjejer & killat, kvinnor & män, tanter & farbröder?

Hjärtat

• Svar på tråden stor bt-träff?
  • Hjärtat

Annanym,

På vilket sätt har du negativa vibbar mot mig??? Det är tråkigt att du känner så, vad jag vet har väl inte jag gjort dig något, eller?

I vilket fall som helst så gillade jag dina idéer jätte mycket ang. träffen.

Självklart så ska det inte vara dyrt inträde, helst av allt ska det vara gratis tycker jag.

Panduro, Oriflame och bufferätter låter jätte bra!

Hur stort hus jag har? Ja, det är på 120 kvm men jag tänkte inte att träffen ska vara i vårt hus.

Hjärtat

• Nova

Jag tror inte det var Annanym som kände negativa vibbar mot dig utan att hon kände de ifrån tidigare inlägg. Men jag kan ha missförstått det hela.

Iallafall till saken. Fixar du så kommer jag iallafall om det är i stockholm. Tycker det låter som en kul ide.

Så planera på.

Nova - som inte klara av att planera mer än en sak i taget.

• Nova

Jag tror inte det var Annanym som kände negativa vibbar mot dig utan att hon kände de ifrån tidigare inlägg. Men jag kan ha missförstått det hela.

Iallafall till saken. Fixar du så kommer jag iallafall om det är i stockholm. Tycker det låter som en kul ide.

Så planera på.

Nova - som inte klara av att planera mer än en sak i taget.

• Louise 2003

Hej Hjärtat!

Jag tror som Nova att Annanym referade till andra. Blir träffen i Stockholms-trakten så kommer jag gärna!

// Louise

• Hjärtat

Nova,

Tack!!! Jag har nu läst Annanym`s inlägg igen och du har nog rätt, jag missuppfattade henne.

Kul att du vill komma, tyvärr verkar det som vi inte är så många som är intresserade av en större träff men vi får väl se. Blir det fler som visar intresse så kan jag gärna försöka fixa en träff.

Hjärtat

• Hjärtat

Louise 2003,

Som jag skrev ovan så har jag läst hennes inlägg igen och jag håller med, jag missuppfattade nog Annanym.

Hjärtat

• Mia(o)

Jag var inte negativ, det är bara det att när jag anordnade träffar så var det många som var intresserade, men det stannade därvid. Jag är absolut intresserad av en stor träff.. mia_sese@yahoo.se
    Kram Mia(o)

• Hjärtat

Är det någon som har missat denna tråd? Finns det fler som skulle tycka att det vore trevligt med en STOR BT-träff?

Hjärtat

• Ankmor

Har förvisso redan svarat, men...
    OM det nu blir en stor "riksträff" så har jag önskemål om att det blir någon gång i mars/april. Är mycket intresserad men har tyvärr inte möjlighet förrän då.
    Fler?

• Hedde

Jag kommer gärna om det kommer bli en stor träff, men jag vill helst att den blir i sthlm, för jag har inte råd att åka någonstans om jag inte kan få åka med nån. Hoppas man kan komma fast man bara är förlovad och inte har nått bestämt datum.

Hedde

• decemberbrud 2002

Jag kommer gärna om det blir en stor träff....kul om det blir av

• Ankmor

Hedde du är mycket välkommen även om du inte har något datum bestämt... jag har inte heller något datum, fast årtalet är spikat(2005) och jag går på träffar ändå.
    Välkommen... hoppas nu bara att det blir av med STOR-träffen..

• Hjärtat

Vad kul att du Hedde och decemberbrud 2002 är intresserad av en STOR-träff.

Jag har väldigt mycket att göra på mitt jobb för tillfället + att jag står i en fas där jag ev ska byta jobb så tyvärr har jag ingen möjlighet att göra något åt träffen detta år men i början på nästa år ska jag ta tag i det.

Är det någon som är intresserad av att hjälpa till?

Hjärtat

• Ankmor

*fniss* fick en känsla av att det drog i ryggen på mig... kall luft från flickor som sprang...*SVOSCH* lät det...
    Kan tyvärr inte hjälpa dig om träffen blir utanför Göteborgsområdet... Men kommer det gör jag!

• Hjärtat
    Du har förmodligen rätt Ankan

Jag blir inte speciellt lessen om ingen vill hjälpa till faktist men det hade varit skoj att planera ihop med någon.

Hjärtat
  • Hedde

Hjärtat, du finns ju i sthlm, jag finns i sthlm, jag vet inte om jag kan vara till nån hjälp, jag är arbetslös, så jag gör inte så mycket heller. Om jag inte får jobb sen, men jag kanske skulle kunna hjälpa till i så fall.

Hedde

• Hjärtat

Å vad glad jag blir Hedde

Om jag får din mailadress så kan vi maila varandra ang. detta.

Hjärtat

• Lina

Jag tycker det låter som en jätte rolig idé med en stor-träff. Det borde väl vara många företag som är intresserade av att medverka med tips och idéer. Bor tyvärr långt från Sthlm, så jag kan nog inte hjälpa till så mycket, men kommer gärna.

• Petra 10 maj 2003

Jag tycker också det låter som en rolig idé!

• A, 25

Hej!

Låter som en kul ideé! Jag har inte "hängt" här på BT så länge, men det är en bra sida och intressant läsning!!! Skulle vara kul med en träff!!
    Jag bor i Stockholm....komnmer gärna!

/A,25

Svar på tråden stor bt-träff?