• Hjärtat

stor bt-träff?

Hej alla BT-fan!

Det måste ha blivit något fel, för denna tråd skrev jag om för två dagar sedan men nu är den borta så jag gör nu ett nytt försök.

Jag fick en idé!

Vad sägs om att ordna en STOR BT-träff, inte bara för som som gifter sig ett visst år, en viss dag, en viss månad utan för alla som hänger här på BT?

Hur det ska gå till vet jag inte just nu i skrivande stund men jag ska fundera på det.

Ni som läser detta kanska har några förslag?

Vem vet kanske BT själv vill vara med på ett hörn?

Men allra först måste det ju finnas ett intresse så vad säger Ni brudar & brudgum, flickor & pojkar, tjejer & killat, kvinnor & män, tanter & farbröder?

Hjärtat

• Svar på tråden stor bt-träff?
  • VeroniQue

Var ska denna träff äga rum då?

Stockholm??

• Mia(o)

Vihar ofta mindre träffar här i stockholm, jag tror att en större grej vore jättekul men svår att administrera. Är man duktig på det så javisst, varför inte.

• Josse

Jag håller med Mia(o), vi har ofta mindre träffar här i Sthlm men om någon vill engagera sig och sammankalla så kommer jag gärna

• Humlan

Å vafför förutsätter ni att det ska vara i Stockholm?

Man kan väl ha en "omröstning" bland de intresserade om var träffen ska vara?

• Ankmor

Håller med Humlan. En omröstning om vart och när...

Mitt förslag är: Någonstans på "mitten" typ Örebro, Mariestad eller något sådant. En dag i april.

• Hjärtat

VeroniQue,
    Jag vet inte vart denna träff skall hålla till men om jag ska ordna träffen blir det nog i Stockholm eftersom jag bor där.

Mia(o),
    Jo, jag har sett att det bruka anordnas träffar här i Sthlm men då är det väl bara Sthlm:are som deltar?

Josse,
    Skoj att du är intresserad

Humlan,
    Naturligtvis kan man ha en omröstning om vart träffen skall vara. Men den som håller i det övergripande trådarna bör nog bo på den ort som träffen kommer att vara på.

Hjärtat

• Hjärtat

En omröstning om vart träffen ska hållas verkar populärt

Hjärtat

• Humlan

Förlåt mig, Hjärtat, jag förstod inte att du menade att du själv skulle ordna en träff! Då är det klart att du ska lägga den var du vill!

Jag trodde att det bara var frågan om att alla åker till ett ställe och träffas, inte att en person ordnar något.

Men som sagt, hade du tänkt att hålla i detta själv så ska jag inte lägga mig i placeringen av träffen.

• Bröllopstokiig

Hejsan Humlan!

Du behöver inte be om ursäkt, det är bara roligt att höra folks åsikter

Eftersom jag föreslog en STOR BT-träff tänkte jag att jag kan hålla i den, för nån måste väl hålla i trådarna, eller?

Tyvärr så verkar det inte som det finns intresse för någon större träff så då är det ju ingen idé att dra igång något.

Men håll med om att det skulle ha varit roligt?

Man skulle ha kunnat ordna det som en "mässa" BT-folk skulle kunna visa sina inbjudningskort, festprogram, budgettips, sälja brudklädseln mm mm. Kvällen kunde avslutas med en middag.

Som sagt det hade varit skoj!

Hjärtat

• Annanym

Jag känner lite negativa vibbar mot hjärtat. Jag tycker att det var ett fint initiativ och detta att kunna köpa och sälja som vid en mässa fast utan att behöva betala dyrt inträde. Kanske kunde man bjuda in panduro som kunda få göra lite gratis reklam. Och oriflame som kunde lägga olika make up? Och så kunde man föröva på bufferätter etc.

Hur stort hus har du, Hjärtat?

Ps Är du samma som kärleksHjärtat?

Svar på tråden stor bt-träff?