• The Wedding Planner

Äntligen tillbaka!

Så tjejer, vad gjorde ni medan BT låg nere? Själv låg jag och grät och tröståt praliner. Nä, inte riktigt men nästan.... :)

• Svar på tråden Äntligen tillbaka!
  • hermca

Som Charlottsky, jobbade :(
    Är mycket roligare på jobbet när BT funkar, så man kan kolla in emellanåt och mötas av alla härliga , trevliga människor som är här :)

• CyberPet

Spelade Bejewled och slog personlig rekord med över 200 tusen poäng.

Nä allvarlig, har många trevlig webbsidor på Internet jag kan besöka istället. Kikade in sent igårkväll och då var BT tillbaka men så långsam och seg att man höll på att få fnatt, så jag väntade till idag istället.

Petra

• Meddelande borttaget
  • Februaribrud

Usch, vad tråkigt när tekniken inte fungerar!

Jag har fortfarande problem med att det går alldeles för sakta. Hur är det för er?

• Februaribrud

Usch, vad tråkigt när tekniken inte fungerar!

Jag har fortfarande problem med att det går alldeles för sakta. Hur är det för er?

• Julia

Sakta var ordet! Hoppas det snabbar upp sig i normal hastighet snart!

Måste dock säga att jag får betydligt mera gjort på jobbet när BT inte är i form...

• Rättan

Märkte det inte förrän nio på kvällen, men då satte jag mig och läste Moderna Tider istället! Kanske borde vara borta härifrån oftare!? :)

/Rättan, f.d. Parisbrud 2003

• Annanym

Jag gjorde ingenting. Bara väntade och väntade, knypplade bara lite på spetsarna till örgotten jag ska ge min man i morgongåva

Svar på tråden Äntligen tillbaka!