• bröllopsängeln

BT-patrik

såg för några veckor sedan att om två veckor skulle gästböcker och andra funktioner ha ordnats på BT -de där två veckorna har väl passerat...vad händer???
    jag får då inte upp någon gästbok/bloggfunktion...

En verksamhet där man bara håvar in pengar men struntar i sina användare fungerar ett tag men inte för evigt...

• Svar på tråden BT-patrik
  • Patrik - Bröllopstorget

Jag har svarat lite på dessa frågor i denna tråd:

www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m1760177.html

Håvar in pengar kan jag knappast säga att det är, Charlotte och jag har i princip jobbat gratis dygnet runt i över 5 år för att hålla den här sajten rullande. Nu hoppas vi den bilden ska förändras lite när vi blir mer kommersialiserade.

Det är i alla fall en hel del godsaker på gång, även fast de tagit tid så ska de varit värda att vänta på.

• bröllopsängeln

jo visst förstår jag att det ligger slit och mycket arbete bakom sajten och jag missunnar verkligen inte någon som sliter hårt att sedan få lön för mödan- men om man kan satsa på familjeliv så kan man väl satsa på bröllopstorget.

För mig och andra verkar det som att det personliga intresset har styrt och den dag man själv har barn är man säkert tacksam över den välutvecklade familjelivssajten men idag är det bröllopssajten som är mest intressant.

Jag förstår att ni gjort ett hästjobb men dessutom tjänar ni ju bra på annonser osv. så på så sätt kan ni håva in pengar. Sen är ju ett företag alltid ett företag men om man inte tjänade något på det skulle man ju inte fortsätts:)

och på sista året har inte många förändringar skett här och i jämförelse med andra framgångsrika sajter så sker väldigt lite. Så självklart blir man som användare frustrerad av att det går så långsamt.Därmed inte sagt att ni inte tidigare gjort ett toppenjobb med sajten!

För några år sedan var det min favoritsajt men den har som sagt tappat på sista tiden men när väl alla förändringar är genomförda så är det möjligt att den seglar upp på förstaplats igen!

Fortsätt slita hårt! ser framemot förändringarna hoppas de dyker upp snart!

• Amazonas

Jag är nöjd med bröllopstorget!
    Jag tycker ni gör ett jättebra jobb!
    Jag förstår att det krävs en hel del arbete och vi är alla supertacksamma att ni gör det ni gör!

• bröllopsängeln

visst kan man vara nöjd men om saker utlovas skall det hållas -och de flesta saknar många funktioner på den här sidan....har hängt här i många år så jag vet.

• vixen not a tramp

Jag tycker oxå BT är en toppensida, men allt som är bra kan ju bli ännu bättre!

Svar på tråden BT-patrik