Regn
nej nej nej
hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad det är just nu....
vill verkligen inte att det ska regna idag.
men iofs är det ju 7 timmar kvar
nej nej nej
hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad det är just nu....
vill verkligen inte att det ska regna idag.
men iofs är det ju 7 timmar kvar
Det är ändå eran dag och den kommer att bli fantastisk även om det råkar regna. Ni har ju varandra! Men det är typiskt det håller jag med om.
Ha en jättebra dag! Kram!
Jag håller tummarna för att vädret bättrar sig, var du nu befinner dig!! Lycka till på din stora dag!! (Min inträder nästa lördag)
hej mammakattis
sitter här hemma med samma tankar, gifter oss också idag :). men det ser så mulet ut...och jag som ska ha fotografering utomhus...
Kan ju vara skönt med lita svalka. Det har ju nästan varit för varmt för att festa (i brudklänning) den sista tiden. ;)
*lite
Det var jämntjockt gråmulet den dagen jag vaknade inför mitt bröllop. Hela månaden hade varit strålande vacker, men inte just den dagen. Jag var lite besviken på det men lyckades glömma bort det en stund. När maken sedan kom med buketten till där jag var och blev fixad så var allt väder glömt.
Foton blir bättre om det inte är för skarpa skuggor av solljuset. Ni får se till att ta med er rejäla paraplyer.
Lycka till alla brudar i dag!
lycka till på er dag!!
tänk inte på vädret... det viktigaste är ni!
o du ,, njut av eran dag så mycket som det går , för att den går så snabbt.. så andas in o bara njuuuuuut!! en stor kram!