Nämen hejsan brudar! Här har ni en till 30/9 brud och faktum är att jag oxå heter JennyS ;) Lite lustigt tyckte jag med två på samma dag :D
Då ska vi se vad jag har klart:
Kläder/lokal m m
Kläder till alla + skor (kanske behöver nya till lillan dock), köpt tiara, halsband, fixat kyrka o fått veta vilken präst det blir, solist, bygdegård, catering, sprit, ev frisör på b-dagen, fotograf (väninna), inbjudningarna utskickade för länge sen, osa 30 juli nämligen...
Dekorering: Köpt tyg till bordsdukar, löpare till honnörsbord, vasar + pärlor att ha i (ska ha en vinröd nejlika + blad i mitten, det blir låga vasar). Börjat fundera på ev mer att pryda t ex glaspärlor i vinrött.
Mat: Italiensk buffé, tårta bestämd (prinsess med annan fyllning) köpt tårtfigurer (samma som på inbjudan + hemsidan) köpt matservetter (creme/guld)
Festhäfte: Har väl börjat kika runt för idéer och hittat sånger o lite bus.
Spikat ihop en egen hemsida oxå.
Köpt smink så jag ska prova mig fram till vad som blir bra, har ett bröllop vi ska på jag kan test-sminka mig inför hehe.
Kvar då: Fixa inlägg till skor, kemtvätta frack, lägga upp klänning, få nya ringar (smeden kom plötsligt hem ;) festhäfte/vigselhäfte, göra bordsplacering + presentation f.häftet.
Ja det är ju lite småplotter oxå, typ köpa snacks o sånt sista veckan, noppa ögonbryn o sånt dära. Hittade iaf underkläder idag! Blir bara trosor då jag har "inbyggd" bh på klänningen.
Kika gärna på våra sidor...
groups.msn.com/FamiljenStenman-Ek/shoebox.msnw
www.stekman.info.se
kram! :D