Oj oj oj, nu har jag minsann att svara
1. Jättelätt med chokladfläckar på klänningen, jag håller med, jag tränar för fullt på hur långt fram jag ska behöva böja mig för att slippa det, blir bättre och bättre på det
2. Den jag har köpt är 3 våningar stor, men jag har kollat på tillverkarens hemsida, och dom har upp till 10 våningar :-O
3. Chokladen ska man smälta först i vattenbad eller mikro, sen hälla i mitten bara, och sen tar det några minuter tills man får en jämn och fin fontän. Såg även på internet att vissa hade två st, en med vit choklad och en med vanlig traditionell. Den vita går ju verkligen bra ihop med klänningen.
4. Ang. uthyrning vet jag inte egentligen, kanske kan bli lite bökigt :-P men jag kan ge er länken till annonsen, han har ett helt lager med såna. Eftersom man inte får lämna ut nån form av reklam el. dylikt på detta forum, så är det nog bättre att dom som är intresserade av att köpa egan såna, helt enkelt mailar till mig direkt och ber om det, så skickar jag er länken, Fair enough ?
5.Och ja, kex skulle jag nog itne heller rekommendera, det blir nog lite väl sött. Jag provade med en bit sockerkaka, och jag kan säga rakt ut at jag föredrog frukten framför sånt. Men det är helt en smaksak!