jag har oxå alltid drömt om att få det perfekta hollywood-frieriet, men när vi blev serösare i vårt förhållande och jag började känna att jag ville att han skulle fria så märkte jag att om jag skulle vänta på honom skulle det dröja ett tag. han är inte lika impulsiv. och när jag väl kände att jag började längta så väldigt efter ett frieri så var det redan förstört, eftersom jag inte skulle bli så överraskad längre. så jag valde att säga till honom att jag tyckte det var dags, och nu har vi skippat frieridelen. jag sa till honom att om han ändå ville göra nåt för mig kunde han väl överraska mig nån gång, det finns så mkt man kan göra för varandra som inte är frieri. köpa blommor, fixa en romantisk hemmakväll.
hmm.. min poäng när ja började skriva, innan jag virrade till det :) var iaf att man inte kan äta kakan och ha den kvar. vill man ha ett frieri får man snällt sitta o vänta tills man får det, även om det tar flera flera år. är man däremot som mig och inte orkar vänta utan vill ta tag i det själv, då får man acceptera att det inte blir nåt frieri. man kan in te få allt.