• Buslinna

Rajraj under mens?

Blev lite nyfiken - hur är det med sex under mens? Hur vanligt är det att kvinnan eller mannen inte vill ha sex just då på grund av att de har mens?

Min sambo vill exempelvis inte alls under mensen. För min del är det okej under de allra sista dagarna av mensen, med kondom, men det är ju bara till att respektera min sambos tycke på den punkten. :)

• Svar på tråden Rajraj under mens?
  • soffan80

Vi bruka har sex ,men oftast ingen penetration, sen kan det va lite mysigt och vänta några dagar tills mensen är över

• Fru Mallgroda

Tips! Skaffa en stor bit plastad frotté och bädda med (eller var ni nu är). Då behöver man inte tänka på ev. blod där man inte vill ha det, och det är mycket befriande!

• Ellte

Jag är jättefånig... Har mer sexlust än vanligt under mens men känner mig jätteofräsch och vill därför inte... Total waste!

• Pumpkin

Ellte
    Haha, precis som mig!

• fiffiluran

det funkar bra, vet inte om jag blöder ovanligt lite men det kommer inget förrens efter och då ijo. i ganska riklig mängd.. så då e det bara att knipa igen och tassa till toan :)

• picachu

"Jag är jättefånig... Har mer sexlust än vanligt under mens men känner mig jätteofräsch och vill därför inte... Total waste!"

Nämen samma här! Magen skitstor, tuttarna ömma... sen så har jag ju bara 2-dagarsmens nuförtiden så man kan väl hålla sig... Samtidigt så blir man lite pilskare...

• Buslinna

Jag är också mer sugen än vanligt under mensen, så innan det är över är det så att det ilar i tänderna. :D Ett säkert teckan på att mensen är på väg är också att jag blir väldigt, väldigt sugen dagen före. Sedan har jag tokont i ett par dagar ochså kommer suget tillbaka med besked. :)

Det kanske beror på blodcirkulationen, som MsNordqvist sa. :)

• pickolina

Jag har oftast inte sex när jag har mens...men det har hänt en del gånger men då har jag alltid anv tampong, så man inte märker av mensen. Jag vägrar "menssex".

Å för att besvara era frågor redan nu så -nej killen känner inget -nej jag känner inget -nej det är inte svårt att få ut tampongen efteråt.. ;) :D

• Buslinna

Allvarligt, funkar det att ha sex med tampong på plats?? Låter ju helt bisarrt. :D Hur stor tampong har du då?

• KatarinaT

Såvida jag inte blöder jättemycket är det inget problem här =)

Svar på tråden Rajraj under mens?