• Sanasol

Clobberella?!?

Vart är du!?!?!

• Svar på tråden Clobberella?!?
  • Sanasol

Vart sjutton har du tagit vägen? Saknade dig på FL... så hoppades att du skulle vara kvar här!!! Hur ÄR DET???

• Clobberella

Behövde en FL-paus.
    Men jag finns på msn/icq igen, äntligen installerat på datorn.
    Just nu har jag semester (finare ord för tillfällig (?) arbetslöshet) och har njutit av det fina vädret. Har börjat sy mammas kläder till bröllopet. Måste ju börja i nån ände... mycket som ska göras...

• Sanasol

Ah, hääärligt!! Började ju fundera vart du tog vägen

Härligt att ha börjat lite smått med allt som ska göras!

• Clobberella

Kul att du är här igen!
    Vad är det för datum ni ska gifta er? Februari?
    Hur går det med allting?

Försvinner ut en stund nu, men kikar in igen senare!

• Sanasol

Nja, försökte ju få ihop allt till februari men har insett att det inte går, då vi bor där vi bor och vill gifta oss där nere och allt. Plus att jag läser sista terminen i höst, så det får vänta har vi sagt, inte så länge heller, då vi ju vill gifta oss hyfsat snart, men vi vill ju ha vinterbröllop så det blir max 1 år senare, men högst troligt i december.

Så allt står stilla nu, har varken ork eller lust att tänka på det ett slag, ska återuppta planerandet och funderandet när det känns roligt igen!

• Clobberella

ok, det är fortfarande vinterbröllop som gäller alltså?
    *Suck* en timme tog det att gå till banken (10 minuter bort) och säga upp ett kreditkort. TRODDE att det var ett anligt mastercard med kreditfunktion jag fått, till jag fick en räkning med allt jag handlat på kortet + 35 kr i avgift för varje bankomatuttag senaste månaden... surt!
    Nu har jag i alla fall beställt ett helt vanligt mastercard som jag trodde att jag hade redan....

• Sanasol

Åååh, så irriterande när sånt där blir fel! Själv antar man ju att man fått samma som man alltid haft eller beställt.

• Clobberella

ja jag visste inte ens att det fanns kort som bara var kreditkort och inte bankkort samtidigt... varför skulle NÅGON vilja ha ett sådant?!
    Jaja det ordnade ju sig i alla fall och jag har betalat den sura räkningen...

Svar på tråden Clobberella?!?