Inlägg från: onsdag i oktober |Visa alla inlägg
  • onsdag i oktober

Ni som anv Ole henriksen!

Jag blev så sugen på att pröva produkterna så jag kilade iväg till en hudvårdsstudio. Hade tur eftersom en representant från O.H. var och utbildade personalen just den dagen. Hon rekommenderade en hel drös av produkter (så klart ). Har bokat ansiktbehandling till imorgon så då ska jag titta närmre på vad jag väljer.

Sett i den andra tråden att ni beställt via nätet men jag tänkte känna på produkterna lite först.

• onsdag i oktober

Ska vara där imorgon kl: 14.00. Längtar...

Hör av mig sen

• onsdag i oktober

Jo det gick bra

Produkterna känns jättesköna och luktar ljuvligt. Jag gjorde en behandling med AHA-syra. Svårt att säga resultatet. Bestämde mig i alla fall för att testa ett provkit för normal till torr hud. Har använt det igårkväll och imorse. Känns bra men allt för tidigt för att utvärdera.
    Återkommer.

Hur går det för dig?

• onsdag i oktober

Jag har aldrig beställt på det sättet så svårt att säga. Spontant tror jag att två mindre borde vara lättare.

Vilka produkter har du valt? Vad har du för hudtyp? Har du fått någon provburk på salong och testat? Många frågor - NYFIKEN

• onsdag i oktober

Jag kollade på sakerna du tänkt beställa.
    Hur kom du fram till valen? Tycker själv att det är svårt.

Aloe veran under nature me. Är det Aloe veran som heter ´"All Purpose Aloe Vera Gel"? Har du hört att det är bra att kombinera dom?

Black/berry masken använde de på mig igår på behandlingen - jätteskön!

Angånde beställningen. Kostar det olika beroende på om du väljer ett stort eller två små?
    Kostar frakten samma hade jag valt två små. Anledningen är att du sprider riskerna
    Ett paket kanske fastnar i tullen men ett går igenom. Det är bättre det än att alla sakerna skulle fastna.

• onsdag i oktober

Här är en till som velar om ALLT. Förstår precis. Känns något alternativ bättre? Är det främst frakten på det extra paketet som stller till det?

Dubbla nick?

• onsdag i oktober

När mitt provkit börjar ta slut tänkte jag också testa din beställningsväg. Håll mig gärna uppdaterad om hur det går

• onsdag i oktober

Sitter på jobb nu och kan inte kolla. Undrar om new beginning är nattkräm?

Annars kan det vara ett hett tips. Jag fick prov på en nattgel. Kommer inte ihåg vad den hette (återkommer om det) men den är jättebra.

• onsdag i oktober

Vad tänker du använda på natten?

• onsdag i oktober

LisenL: Din hy låter lite som min.
    Prövar just nu On the go, Pick me up tonic och Nurture me.

Har även nattgelen (som jag ej kommer ihåg namnet på). En nattcreme som heter Pure perfect (tror jag) samt peeling och fuktmask. Ögonscreme med rött te i.

Ska bli spännande att se resultat. Väntar...

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!