• sommar2000

Lösnaglar hur gör man =)

En dum fråga kanske, men när man köper lösnaglar hur sätter man då på dem.
    Jag har inte jätte korta naglar utan ganska långa.ska jag klippa dem så de inte syns under lösnaglarna.(Annars syns det)
    Eller hur gör man???

• Svar på tråden Lösnaglar hur gör man =)
  • future mrs B

om du har lamga naglar redan, varfor behover du los naglar?

• vixen not a tramp

Du kanske inte behöver lösnaglar?

• sommar2000

Jag behöver lösnaglar för mina naglar går titt som tätt av.De är inte så vackra så de växer snabbt, men går av lika lätt.Vill att alla naglar ska vara långa
    Så lösnaglar behövs *skratt*

• vixen not a tramp

Jag tycker du ska strunta i lösnaglarna och köpa en bra nagelsträkare, tex från Mavala. Lösnaglar förstör bara dina naglar på sikt...

• future mrs B

om du absolut vill ha losnaglar sa tycker jag att man far bast resultat om man gar till salong. de jag provat som man sjalv klistrar pa trillar av sa fort man ngt. men visst kan man forstora sin egen nagel med akrylnaglar....

• sommar2000

*skratt* Ja fast nu var det inte det jag frågade.Jag ska ha lösnaglar.Har redan köpt, men vet inte om man ska klippa fila ner sina vanliga naglar innan man stoppar lösnaglar...För annars syns de under lösnaglarna

• Augusti-06

Jag skulle klippa av dem i höjd med fingertoppen om de ändå växer ut snabbt. Annars e risken stor att det syns om du inte har mörkt nagellack...

• Strumpan.

Jag hade lösnaglar på mitt bröllop och jag klippte mina naglar först. Inte ända ner utan jag lämnade lite bara kvar. Sen är det viktigt att ta lim BÅDE på lösnageln och din egen nagel och köp ett extra starkt lim. Mina satt som berget i en vecka efter också.

• Strumpan.

Jo, fast jag hade fransk manikyr på mina naglar. Har du genomskinliga så tycker jag att du först klistrar på lösnageln och sedan filar ner dom så dom blir lika långa som dina egna naglar och sen nagellack.

Svar på tråden Lösnaglar hur gör man =)