• Penny J

bordsplaceringen...

Åhhh.... ska det vara såhär? Satt igår och började med bordsplaceringen. Använde BTs verktyg och tyckte det gick jättebra. Förstod inte varför jag läst så många trådar om att det var dåligt. Men idag när jag skulle fortsätta så var ju allt det jag fyllde i igår borta!! Är det inte meningen att det ska sparas på brudparets sida? Annars är ju verktyget verkligen VÄRDELÖST! Någon som vet?

• Svar på tråden bordsplaceringen...
  • felicia6

Det ska sparas.. Mitt har sparats iaf..Men jag skriver i ett namn, klickar på spara och sen tar jag uppdatera som är under bilden.. jag vet inte om det har nåt med saken att göra?

• Mamsell K

Det står i texten att man kan ladda ned och lägga in i word. Kanske inte fungerar att spara på webben. Jag gav upp, orkade inte engagera mig så vi gjorde så här: Vi tog ett stort ark och skrev allas namn på varsin post-itlappar i två olika färger och placerade ut på borden vi ritade upp på arket. På så vis var det mycket lätt att flytta runt alla.

• Örebroare

Annars är det väldigt lätt att göra en bordsplacering i Exel! Då kan man också flytta runt namnen som man vill!

• majken81

Det är något fel på sidan, det är därför. Jag har haft ett antal bordplaceringar legat där jättelänge, och jag har kunnat ändrat dem när jag vill. Och så för några dagar sedan så försvann allt. Men som sagt, det är problem med flera verktyg. Planeringen och gästlistan funkar inte heller.
    Så när det förhoppningsvis kommer igång igen så kan jag varmt rekomendera verktygen.

• Angelici

Avvakta och testa senare. Mitt funkade inte heller igår men idag är allt tillbaka.

Svar på tråden bordsplaceringen...