• mollan­mus
    Äldre 11 Jul 12:17
    5247 visningar
    52 svar
    52
    5247

    Brudar i Borås II

    Hej alla brudar i Borås! Nu var det åter igen dags att starta en ny tråd för oss som bor i Boråstrakten

    Själv är jag precis i början av planeringsstadiet. Vi har bokat Carolikyrkan den 2 juni 2007

    berätta gärna om era planer så vi kan byta idéer

  • Svar på tråden Brudar i Borås II
  • Linda 12/8-0­6
    Äldre 13 Jul 15:08
    #0

    Ja, de där månaderna blev snart till veckor... och snart till dagar!!!!

    Såg att det var du som sökte valsmusik!
    Jag har hittat den på nätet (askungenvalsen)
    Den är perfekt! Ville haft Ronan Keating "if tomorrow never comes" men älsklingen ville prompt dansa vals =)

  • Theres­e_
    Äldre 13 Jul 15:11
    #0

    Ja, jag vill oxå dansa vals även om vi inte kommer göra det bra.. Då kommer man kunna skratta lite i stället... Det blir så allvarligt annars..

  • FiaMia
    Äldre 13 Jul 15:17
    #0

    Linda: Vi beställde vår tårta från Rammefors. Dom var superbra där! Fick provsmaka på 5 st olika varianter och tillslut bestämde vi oss för deras Sverigetårta som dom vunnit pris för. Kolakräm å kolagrädde är det i, mums!!

    Har en bild på tårtan om du vill kika:
    www.familjeliv.se/hem/mialisan/galleri.php

    Vi har en prinsesskrona överst istället för ett brudpar. Hade prinsesskrona som tema. Sedan valde vi att ha levande rosor istället för marsipan. Kan varmt rekomendera Rammefors, on du ringer dom, be att få prata med Jan!
    Lycka till!

  • Cindey
    Äldre 13 Jul 15:34
    #0

    Hej allihop! Hoppar in här också. Vi planerar till maj -07 har inte bokat än hoppas det inte är försent... Får ta det som det kommer=) Mollanmus- det är Carolikyrkan vi ska försöka boka också. Kunde va kul att höra hur ni kommer göra med dekoration etc.

  • Aug 2006
    Äldre 15 Jul 10:12
    #0

    Hohoo, igen! Min goding blev "tagen" nyss och det känns verkligen att det närmar sig nu! Bordsplaceringen är i stort sätt färdig. Presentationen är kvar. Sedan är det kyrkprogramet som ska göras. Är det ngn som har idéer, förslag eller exempel?

    Grattis till er som hunnit med den stora dagen!

  • Theres­e_
    Äldre 15 Jul 11:38
    #0

    Aug 2006..

    Ååå, vad spännande!
    Har du haft möhippa än? Börjar bli nervös för min nu!.
    Såg en tjej på torsdagskväll i torsdags! Hon var en playboy eller nått. Var det någon här kanske??

  • sannis­en
    Äldre 15 Jul 22:15
    #0

    Hejsan alla töser!
    Någon som vet ett bra ställe att köpa/hyra brudklänning på? Har bokat tid på Marys skrädderi och brides and beauties för att prova, men vill gärna ha lite fler ställen.
    FiaMia: Skulle ju prova din också....när ska vi ta det?

  • Theres­e_
    Äldre 16 Jul 09:34
    #0

    Sannisen..

    Du måste boka tid hos.. Ringheims i brämhult! Där köpte jag min klänning! Går även att hyra till brudgummen där.
    Där är det billigt och hon är hur trevlig som helst!!

  • barbi
    Äldre 17 Jul 00:10
    #0

    Hej igen flickor...
    Bara 3 veckor kvar till min stora dag, och igår blev jag hippad!!!
    Va jätte nervös, men alltgick jätte bra hade skit kul. Fick bla vara en levande jukebox på almenäs, och be killar om komplimanger som de skulle skriva på min tröja...kanske nån här såg mej?!

  • barbi
    Äldre 17 Jul 00:14
    #0

    FiaMia tittade på ditt galleri... Såg jätte fint ut, Grattis förresten...Så det är du som är maria, Såg att jag känner din brudtärna hon var på min möhippa igår och ska gå på mitt bröllop i augusti... Lustigt va!

Svar på tråden Brudar i Borås II