• jenmar

januari brudar ??

hej hej...

fler januari brudar här??
    från sundsvall med omnejd??
    kanske vi följs åt i planering osv...

• Svar på tråden januari brudar ??
  • jenmar

men du Superlyckliga jag har lite dålig koll på ebaysiten å hur man gör... jag har kollat in tradera å den är jag van vid men ebye känns lite skrämmande å ny...

• jenmar

kanske för att man inte snackar i kronor... :-/

• Glader34

Hej Sundsvalls Brudar!
    Om någon har en stund över som kan passa så hänger jag också gärna med på en fika, jag har semester än, så ni som jobbar kan väl styra lite. Är inne på mina sista dagar nu. Sen blir det jobb igen. Så blir det till veckan kan jag nästan hela veckan.

• Brud-07

Hejsan tjejer! Glader34 och jenmar ... vad sägs om mån 31/7???

• jenmar

mmm har besök från finland så jag vet inte om det passar så bra...
    men fika ni så följer jag med nästa sväng

• superlyckliga

Hej Jenmar!

Om du går in via ebay.se så står allt i svenska kronor. Där fyller du i china-ekt i sökrutan så kommer alla deras klänningar upp. De har en massa fint. Jag har även beställt en "vanlig" klänning.

Annars kan du ju gå in på deras sida direkt. Det är väldigt billigt där också :)

• jenmar

oh tack! det va visst längesen jag var in där å kika

• jenmar

www.ebay.se/viItem

hallå hjälp! jag är skit kass på engelska!
    vad går frakten på??

måtten vad är det för mått? alltså vad är det för siffror? det är ju inte cm... känner mig skit dum!!

snällt om någon ville hjälpa...

• Glader34

Brud -07
    Passar mig utmärkt om det blir efter 12.
    Vad säger du?
    Tråkigt om du inte kan vara med jenmar. Men vi får väl träffas mer!

• Brud-07

Glader34, vad sägs om 13:30 utanför åhlens så kan vi bestämma där om vi vill fika eller bara ta en glass eller nått... va tror du???

som sagt synd att du inte kan va med...men hoppas de funkar bättre nästa gång..

Svar på tråden januari brudar ??