• L.E.N

Fotograf!!!!

HJÄÄÄLLLP!!

Jag behöver tips på en bra fotograf som kan ta bilder på "vår" blivande brud. Vi tänkte nämligen sätta ihop ett album åt henne som hon kan ge sin man i morgongåva

• Svar på tråden Fotograf!!!!
  • Meddelande borttaget
  • Afrodite_Aug-07

Det enda reaktionen ni lär få över er smygreklam är mindre kunder.
    Det är förbjudet att hålla på såhär att göra reklam som ni gör.
    Själv är jag helt konsekvent på detta. Företag som gör reklam i forum känns oerhört oseriösa och är företag som jag definitivt inte kommer att vända mig till. Jag hoppas att ni andra brudar här känner likadanat.
    När jag får mitt hår fixat, blir fotograferad eller får sminket fixat så vill jag att det sker av proffs som är seriösa och som det är ordning på.
    Företag som håller på med sån här oseriös marknadsföring litar jag inte det minsta på och dom sållas automatiskt bort enligt mig.

• lolabe

Testa Erika Gerdemark. Det beror ju iofs lite på när det ska vara, tror att hon, liksom många fotografer, är ganska uppbokade över sommaren.

• kentfantast

Är ingen av er duktig på att ta bilder med en digitalkamera? Isf skulle ju nån kunna göra det och så kan ni antingen fixa en bok på typ "Gör din egen bok" (minns inte om det är en .se eller .com-adress) eller en kalender... Gör din egen bok är faktiskt inte särskilt dyrt, det gjorde vi till en möhippad tjej.

• Afrodite_Aug-07

www.ninasfoto.com
    tycker hon tar underbara bilder och har själv tänkt anlita henne till vårt bröllop.

• madelyn

Afrodite_Aug-07,
    Hur menar du med smygreklam? Är TS ett företag egentligen eller? *förvirrad*

• Ms O

Prova Liselotte van der Meijs. Urduktig och jättetrevlig. Hennes hemsida är www.vdmfoto.se
    Jag tog mina secret box foton där!

• A&T

madelyn: Troligtvis har det funnits något inlägg som har tagits bort av BT .

Svar på tråden Fotograf!!!!