Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?
Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?
bumble:
Dessa finns i Ektorp:
www.nackahudharmoni.se/Nyheter/nyheter.html
Nail arts Luisa, humlegården på östermalm. Helt ok pris och jätte duktiga!
Tel 0732109437
Jag har nu gjort gelenaglar hos nails by eve och jag är jättenöjd. Hon kostar runt 500:- och ligger i Alvik. Googla på nails by eve så hittar ni numret. Jag kan verkligen rekomendera henne.
Jag gillade inte alls nails by eve!
Mjukglassen
Inte jag heller, materialet lukrades upp på sidorna efter bara några dar.
Nu går jag hos en nageltjej på östermalm som har nästan samma priser men absolut bättre naglar.
Nail Arts Luisa (mob 0732109437)
En fråga om den här Luisa som alla pratar om som verkar ha bra priser... Är det någon som vet om hon är duktig på att arbeta med korta fejknaglar??? Få verkar vara vana vid det nämligen... Tänkte ringa å fråga men är ju alltid kul om man kan höra från oberoende personer oxå...
korta fejknaglar? förstår inte (sorry)
Vad jag vet så har hon arbetat nästan 4 år med naglar så då har man väl gjort en del, plus av vad jag märkt så arbetar hon mån-fre 9-20, och är alltid fullbokad.
Du kan ringa henne,men ibland så svarar hon aldrig (skit jobbigt!).
Lycka till pickolina
Ja jag brukar ha ganska korta naglar, även när jag har glasfiber/acryl/gele men bara en av de nagelteknologer jag varit hos har klarat att arbeta med så korta naglar...hon är dock lite dyr.... Det vanligaste är ju att de som har fejknaglar har långa naglar så även de som är vana är oftast inte vana att arbeta med kortare naglar, vilket brukar synas på resultatet....de klarar inte att arbeta med nageln, materialet ordentligt....
Får undersöka saken närmare... Tack tack!.. :)
Tjejen jag var hos sist blev tom irriterad för att jag hade filat ner naglarna så korta...hon kunde inte alls hantera det.... :( Medan tjejen som brukade göra mina naglar förr förstod precis hur jag ville ha det och varför och vid ett tillfälle behövde jag ha dem ännu kortare och det var inga som helst problem för henne.... Så att de är vana och duktiga betyder inte att de är vana vid korta fejknaglar som sagt, då det nog kanske är ovanligare här i sverige... Man ser det dock ofta om man kollar på amerikanska serier, filmer och realityshows....
Nu förstår jag precis vad du säger.
Jag har själv väldigt korta naglar, tycker väldigt mycket om det. Jag har permanent rosa+vit med gelé.
Luisa har själv jätte korta naglar. Jag har aldrig sett henne med långa klor och fullt med dekorationer,hehehe