Har blivit dumpad...
Hej Allesamans!
Jag måste få skriva av mig, hoppas att ni orkar läsa...
Jag och min sambo har haft svårt att förstå varandra, egentligen sen dag 1. Vi pratar liksom inte samma språk. Han har en "jag vet bäst attityd" Som jag haft väldigt svårt för. MÅNGA gånger har jag tänkt att det KAN inte vara rätt kille för mig. Och lika många gånger har jag knappt känt mig kär i honom.
Jag har alltid vetat att han inte är mannen i mitt liv, att det förr eller senare ska ta slut.
Men jag har alltid skjutit på det. Så har vi blivit osams, skrikit och bråkat (har aldrig tidigare haft det så i ett förhållande) Vi har bestämt att Nu ska det vara slut, men så har det gått ett par dagar och vi har hittat tillbaka till varandra.
Sexlivet har varit upp och ned, men för det mesta ner. Han har alltid velat mer än mig, vilket kan vara väldigt jobbigt.
Det finns så mycket mer jag skulle kunna berätta, men kontentan är att han alltid varit kärare i mig än jag varit i honom. Vi har bråkat mycket, alldelse för mycket... Den riktiga WOW kärleken har nog aldrig funnits där från min sida.
Nu till det riktigt stora problemet. Vi har för en månad sen flyttat isär och gjort slut. Vilket borde vara en lättnad för mig eftersom jag aldrig mått riktigt bra i vårat förhållande. Men jag är fullkomligt olycklig. jag bara gråter! Vaknar på mornarna med panik i hela kroppen, jag får bita mig själv i fingrarna för att inte ringa honom. Vi har träffats ett par gånger, men han är rätt kall, han har nog gått vidare ganska bra, vilket gör väldigt ont i mig, vad hände? Han var ju så himla kär i mig tänker jag ofta.
Det enda jag tänker på är hur kul han har med alla sina vänner, vad han gör i denna sekund osv osv.
Vad ska jag ta mig till? Vad har hänt med mig?
Nån som har ett bra råd att ge...?
Tack för att ni orkade läsa