• Sofiloppan

Tärnkläder i Halmstad! Hjälp!

Hej! Eftersom det drar ihop sig till semester har jag och mina tärnor fått lite panik. Därför ska vi åka till Halmstad IDAG. Jag behöver få ALLA tips på var vi ska gå och titta efter tärnkläder. ALLA tips är välkomna! Är inte från Halmstad. Hanna Morris har jag redan pratat med och de ska vi givetvis gå till, men finns det fler ställen? "Vanliga" affärer som man kan hitta tärnkläder i?

HJÄLP!!!

• Svar på tråden Tärnkläder i Halmstad! Hjälp!
  • Sofiloppan

*puffar* Behöver er hjälp!!!

• coolcat

Vera & Co har jag hört är bra. Vet dock inte var det ligger...

• Sofiloppan

Tack, jag ska kolla upp var de ligger och besöka dem! Fler ställen som kan ha klänningar?

• NHstd

Vera & Co ligger mitt innte i stan, det är enkelt att hitta dit!

Vet inte hur väl du hittar i Hstd men här kommer en vägbeskrivning!

Ställ dig vid Kiosken på Stora torg, se till att du har kyrkan rakt bakom dig.
    Korsa Brogatan (där bussarna går) gå förbi Åhlens och fortsätt rakt fram, på samma gata passerar du Kappahl, fortsätt ca 100 m till och du hittar Vera & Co. Det ligger på samma gata/sida som Åhlens och Kappahl.

Easy Peasy!

• Sofiloppan

Wow, vad lyxigt med en vägbeskrivning. TACKAR!

Vet du någon mer affär som kan ha tärnklänningar?

• NHstd

Hmm.. Hanna Morris, men den kände du ju redan till!

Annars vet jag inte, Joy kan ha något ibland, ligger inne på Mittpunkten en galleria mitt emot McDonalds. (Vid Lindex)

Du kan även testa med She, det är en boutique på Storgatan (gågatan som går förbi McDonalds) Där kan man både hitta "damkläder" men ibland fina festkläder.

Stax innan She (om du kommer från McDonalds) hittar du även Nordic Safari på samma sida (Vänster) De har tidigare haft en del festklännignar kan vara värt att kolla upp!

Lycka till!

• Sofiloppan

Perfekt, niger och bockar för dina tips!

• Sofiloppan

Jag ringde She och de hade någon i den färgen vi önskar, så de ska få ett besök av oss idag. Kul! Nordic Safari hade inga i den färg jag vill att tärnorna ska ha.

Någon som vet någon annan i Halmstad?

Svar på tråden Tärnkläder i Halmstad! Hjälp!