• sofiamaria

möhippa på gröna lund ???

Tycker ni det vore kul att ha en möhippa på gröna lund ?? Vad finns att göra där mer än åka saker ?? Någon som haft det som kan rekommendera något mer kul i närheten och gärna berätta vad ni gjorde ?? Minkompis gillar att åka saker och vi bor inte i stockholm men i närheten så det skulle ju kunna var en ide, vad tycker ni??

• Svar på tråden möhippa på gröna lund ???
  • Bröllopstokiig

De har även 5-kamp på grönalund, gå in på deras hemsida och kolla.

• Jupiter2

Jag hade tyckt om det, men kanske inte hela dagen. Man kanske kan göra något annat tidigare (gå på ngn spabahandling eller nåt) och sedan avsluta på Grönan. Det finns inte mycket annat att göra där än att åka. Om man ska dricka är det ganska dyrt också.

• Bridetobee

Vet inget om möhippa på Grönan men ville berätta att på Skansen som ligger rakt över gatan finns möjlighet till glasblåsning för bruden. De andra får titta på men ändå...

Hon får sen det glas hon blåst. Hämtas tidigast dagen efter.

Vi hade chokladprovning också, det var jätteuppskattat av min syster!

Lycka till!

• _koko_

Se till att kolla upp ev konserter o dyl bara - vi var på grönan med en möhippa en gång och det visade sig vara samtidigt som "okej-dagen", inte kul...

• anne på grönkulla

Min möhippa var delvis på grönan med bl a femkamp, vilket var superkul. Men jag tror att man ska försöka göra nåt mer också - men det beror såklart på när på dan man börjar och hur länge man tänker hålla på!

Svar på tråden möhippa på gröna lund ???