• Teta
    Äldre 24 Jun 21:15
    1110 visningar
    9 svar
    9
    1110

    Bröllop våren 2007?!

    Hej!

    Jag söker någon/några att utbyta bröllopsidéer, undringar och allmänt giftassnack´med över en god fika.

    Jag ska ha ett litet bröllop våren 2007 och har inte alls börjat planera än, alltså i stort behov av tips!

    Hoppas att det finns fler likasinnade där ute!

  • Svar på tråden Bröllop våren 2007?!
  • Erurai­na
    Äldre 24 Jun 21:19
    #0

    Här finns en som gifter sig våren 2007!

  • 26maj2­007
    Äldre 24 Jun 21:22
    #0

    Hej!

    vi gifter oss den 26 maj 2007.

    Boka kyrka, lokal och fotograf så har ni de viktigaste bitarna klara.

  • somsom
    Äldre 25 Jun 22:15
    #0

    vi ska gifta oss den 19 maj - 07
    Har inte riktigt börjat på allvar med vår planering än... men måste verkligen göra det nu tror jag!

  • 26maj2­007
    Äldre 25 Jun 22:28
    #0

    är det bara jag som kommit en bra bit i planeringen?

    vi har bokat kyrka, fotograf och festlokal(er). nu i veckan får vi redan på om vi kommer att kunna ha festen i den lokal vi vill, har bokat två andra för säkerhets skull.

    klänningen, tiara och slöja är beställd och kom till Atelje MB i vinslöv förra veckan. skor är köpta via internet.

    Vi har redan bestämt vilka vigselringar vi ska ha och hur de ska se ut. Ska bestämma tid med guldsmeden nu i slutet av sommaren.

    Till vintern blir det att boka bröllopsresa till Thailand och har kollat lite smått var i Thailand vi vill åka.

    färgtemat är någerlunda bestämt.

    Har redan påbörjat att göra forma våra inbjudningar i datorn + påbörjat vår hemsida.

    så jag är nästan redo för att gifta mig i morgon

  • Molle-­brud
    Äldre 25 Jun 23:18
    #0

    Bröllop första helgen i juni här. O vi har också kommit en bra bit på vägen i planeringen vilket känns bra. Precis som " Brud år 2007" skriver så e det viktigaste att boka kyrka festplats o ev. fotograf (o man) först nu o sen faller det andra på plats efter hand.

  • Bamseb­rud
    Äldre 4 Jul 16:18
    #0

    Hej Teta såg ditt inlägg o vet inte om jag kan vara till nån hjälp men jag gifter mej om ca 5 veckor i Mariakyrkan i Hbg. Hälsningar B.

  • Erurai­na
    Äldre 11 Jul 18:10
    #0

    Gifter mig oxå våren 2007..

    7april 2007... för vara exakt... *ler*

    bor i vinslöv..men ta mig till hbg är inga problem...=)

  • bröllo­psänge­ln
    Äldre 11 Jul 18:22
    #0
  • bröllo­psänge­ln
    Äldre 11 Jul 18:24
    #0

    vet inte om någon finns i din närhet dock
    :(

Svar på tråden Bröllop våren 2007?!