• augustibrud-2006

2 månader kvar :)

I dag är det bara 2 månader kvar tills det är dags för den stora dagen, idag var även den sista OSA dagen och allt känns så otroligt bra!
    Alla som jag vill ska komma kommer, väldigt få som tackat nej

Tänk att om 2 månader är jag gift!

• Svar på tråden 2 månader kvar :)
  • 15juli06

Gratulerar! Själv har jag mindre än en månad kvar. Börjar bli pirrigt:)

• feonix

Det är samma sak för oss. Idag är det 2 månader kvar. Jag har varit kollugn, men just idag började det krypa i magen. Jag hoppas att det kommer att lugna ner sig lite. Men jag har två dagar kvar att jobba innan sommarlovet även börjar för oss lärare och då finns det gott om tid att förbereda allt. (hopppas jag)

• gill

Ja nog är det pirrigt... Börjar räkna ner dagarna nu! :)

• augustibrud-2006

Ja, visst börjar det bli pirrigt, känns som att det kommer gå otroligt fort tills det är dags!

• feonix

Ja, jag börjar få en lite känsla av att jag borde sätta fart och få saker gjorda, men jag ¨vet inte riktigt vad. Vi var och handlade saker till bordsdekorationerna i helgen och jag har ca. 35 löpare som som klippas och sys. Jag antar att det är en bra början.

Men jag är jättespänd, för på måndag ska vi hämta min och min tärnas klänning, som ska vara färdigsydda. Efter vad som känns som hundra provningar ska det bli kul att se dem färdiga.

• augustibrud-2006

Åh, va roligt att få klänningen :)
    Jag får hålla ut en hel månad till innan min ska justeras, nu hänger den bara och väntar på affären....

• feonix

Samtidigt är jag lite orolig över att fövara den i två månader. Tänk om den inte sedan passar. Men sömmerskan är tillbaka iegn innan bröllopet, men hon vill tömma butiken till semester.

Jag undrar om jag kan klara mig utan att fuskprova den?

• augustibrud-2006

Det kan bli svårt!!
    Jag har min tärnas klänning hemma hos oss och går och kikar på den varjedag... så det är nog tur att jag ska hämta min klänning en vecka innan den stora dagen och då tar min mamma den direkt till landet där vi ska gifta oss!

Svar på tråden 2 månader kvar :)