• Swedie

Swedie's bröllop!

Nu är det över!!

Vi hade ett helt fantastiskt bröllop!! Den mest underbara dagen i mitt liv :D

Jag ska skriva ihop min bröllops-berättelse så fort min mans familj lämnat Sverige, ger er lite bilder så länge :)

Den 1:e juli väntar nästa bröllopsfest, då i Chicago!

Bilderna finns på hemsidan. Detta är våra gästers bilder. Vår fotograf Daniel Rix var HELT FANTASTISK och jag ser SÅÅÅ mycket fram emot att få se hans bilder!!

jennyandjustin.weddingannouncer.com/photoalbums-9144.html

• Svar på tråden Swedie's bröllop!
  • jocelyn

Verkligen jättefint! Superfint jobb med hemsidan också. Grattis!

• halstabletten

Ett jättestort grattis! Och vilken superfin hemsida!

Ni såg jättefina ut, förresten.

• lolabe

Grattis, vad härligt! Fina ringar du hade! Var gifte ni er, såg ut som skåne?

• Swedie

Sommaren 2006, vi hade också silver och rosa som tema :) Ska se om jag kan hitta några fler bilder på dukningen.
    Monogrammet stod för Justin & Jenny och E:et för efternamnet.

Tack allihopa för era komplimanger och lyckönskningar :) :) :)

• Miss Sofie

Hej hej,

Grattis till er stora dag. Ni sag sa fina ut. Jag undrar om du kunde maila programmet till mig me?
    sofie29@hotmail.com

Tack!

• Sommaren2006

Swedie: Jag kunde nästan förstå att ni hade de färgerna efter era bilder

Det vore jättebra om du kunde hitta några fler bilder på dukningen, den ser verkligen ut att vara i vår smak.

• Swedie

Jag ska försöka maila ut festprogrammet senare idag :)
    Sommaren 2006, dukningen bestod främst av murgröna och utspridda rosa rosenblad :)

• Sommaren2006

Swedie: Superfin dukning!! Verkligen!!

Hur mycket murgröna gick det åt? Var den riktig? Vart hade ni köpt rosbladen? Var de riktiga? Många frågor blev det...

Tårtan är underbar

• Swedie

Sommaren 2006, min fantastiska florist skötte allt i lokalen.. Så hon fixade murgrönan och rosenbladen och allt det andra :) Så jag vet tyvärr inte hur mycket som gick åt..

• Sommaren2006

Okej, men tack för att du svarade mig. Du vet ej heller om rosbladen var äkta?

• Swedie

Sommaren 2006, jodå, rosbladen var såklart äkta. Vår florist använde samma sorts rosor som jag hade i min brudbukett och mina tärn/flowergirl-buketter :)

• sundayline

Ah vad ni e fina tillsammans! Verkar som att ni hade ett perfekt brollop :D och er historia paminner om min, traffade med en amerikan, hade distansforhallande ett ar, sen pluggade jag i usa en termin och sen ja.. nu ska vi ju gifta oss ;) kommer ni att bo i chicago? Jag kommer att flytta till NY ett par manader efter brollopet. Raknar ner, 14 dagar kvar tills jag med blir mrs :D

www.student.bth.se/~liak03/wedding

Svar på tråden Swedie's bröllop!