• Swedie

Swedie's bröllop!

Nu är det över!!

Vi hade ett helt fantastiskt bröllop!! Den mest underbara dagen i mitt liv :D

Jag ska skriva ihop min bröllops-berättelse så fort min mans familj lämnat Sverige, ger er lite bilder så länge :)

Den 1:e juli väntar nästa bröllopsfest, då i Chicago!

Bilderna finns på hemsidan. Detta är våra gästers bilder. Vår fotograf Daniel Rix var HELT FANTASTISK och jag ser SÅÅÅ mycket fram emot att få se hans bilder!!

jennyandjustin.weddingannouncer.com/photoalbums-9144.html

• Svar på tråden Swedie's bröllop!
  • Sunshine77

Vad fina ni var o lyckliga!!! Stort grattis!!!

• Swedie

Tack Sunshine! Det var en fantastisk dag!! :D

• 080513 2

Vädret var perfekt och paret i fråga hade en sådan fin duknig. Omgivning där i parken är faktiskt oslagbar!

Det fanns en graverad tårtkniv & en graverad tårtspade (japp, jag snokade i lådan.... ). Antar att ni köpte dem i USA?

En fin silver monogram att ha på tårtan. Här finns en bild på den fina tårtan innan monogrammet lagts på. Glömde min kamera så jag missade en fin bild med bokstäverna.

www.ultimatecake.se/bilder/06jun17c.jpg

• bröllopsängeln

åh vad underbart det verkade!Grattis och lycka till i framtiden:)

• liten lilja

wow vad ni var fina! ett stort grattis och lycka till med nästa bröllopsfest! Lyckostar att få två

• Jenny i England

Stort grattis!! Vilken underbar klanning!

Bara en liten fraga: hur gjorde ni med vigsel och tal, pa vilket sprak hade ni allt? Tvasprakigt eller?

• Swedie

Tack så mycket tjejer!!

Fler bilder (från vår FANTASTISKA fotograf Daniel Rix) finns nu på hemsidan:

jennyandjustin.weddingannouncer.com/photoalbums-9291.html

Sugerbaker!! Hej Shelley! Vi var SÅ nöjda med tårtan!! Jag har bilder med monogrammet på, ska maila dem till dig ;)

Jenny i England: Vi blandade svenska och engelska. Under vigseln hade vi de väsentliga delarna på engelska (typ frågorna, ringceremonin osv), medans saker som Fader Vår och välsignelsen och så var på svenska :) De flesta tal var på engelska, men en del som riktade sig främst till mig var på svenska. Allt fungerade fantastiskt bra :) Om du skriver ut din email så kan jag maila vårt festprogram till dig :)

• Mrs Austin

vad fina ni ar!!!
    Hur gick det att ha vigseln pa bade engelska o svenska? Blev det konstigt eller funkade det bra?

Hade ni nagra oversattningar av det ni hade pa svenska? Sitter o forsoker klura ut hur vi ska ha det. Har du lust att email ditt festprogram?? Behover all inspiration jag kan fa....
    anki_akerblom@hotmail.com

• Sommaren2006

Swedie: Stort grattis!! Ni såg helt underbara ut!

Har du några fler bilder på er dukning? Den såg ut av vara precis i min smak...

Vi har rosa, silver och vitt som vårt färgtema.

• Sommaren2006

En liten fråga till: Monogramet, hade ni första bokstaven på era respektive förnamn samt er gemensama efternamn?

Svar på tråden Swedie's bröllop!