Juni 2007
Är det fler som ska gifta sig då? Detvore kul att veta hur det går för er i planeringen?
Är det fler som ska gifta sig då? Detvore kul att veta hur det går för er i planeringen?
Japp, vi gifter oss den 2/6-2007.
När gifter ni er?
Hur långt har du kommit i eran planering?
Här är en till
Vi gifter oss den 9/6, vi har bokat kyrka och börjat förhandla med olika festlokaler. Hur går det för er?
Jag har fixat detta:
*Kyrkan bokad
*Bygdegård bokad
*Min klänning
*Mina skor
*Min tiara
*Papper till inbjudningskort,tackkort,vigselprogram,
festprogram, och till presentaskar.
* Ljus att ha på borden med glasfat.
vi gifter oss d 16/6/07 sen ska vi ha en valsignelse i england d 26/8/07.
vi har fixat
inbjudningskort
placeringskort
kyrka
reception
tarta
blommor
Oj, oj vad långt ni har kommit i planering... Vi har tänkt gifta oss den 6 juni, men vet inte om det går att få ihop med präst och så eftersom det är röd dag, hoppas höra ifrån dem och få ett svar under dagen :)
Om jag känner mig och min sambo rätt kommer det bli en himla massa velande hit och dit innan vi bestämmer hur vi skall göra, var vi skall vara m.m.
är just nu inne på att ha ett "lätt sommarbröllop" med picnick/buffé och så. Men det kommer ändras flera gånger om :)
Här finns en juni2007 tråd om ni vill hänga på i den!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1583927.html
Oj vad långt ni hade kommit. Själv så har vi bokat kyrkan och hittat ringen jag vill ha. Klänningar har jag bara kollat på nätet, men jag tänkte att jag skulle ut och titta i affärer när jag slutat amma.
Glömde skriva att vi ska gifta oss den 22/6-07.
Iadg har jag fixat mera:)
* Dukar som består av vita lakan och ljusblåa & ljuslila tunna polyester gardinder.
*Middagsservetter & Kaffeservetter.
*Dekorsten att lägga runt ljusen.
*Gästbok.
Listan blir kortare:)