• Deej
    Äldre 8 Jun 12:29
    4357 visningar
    63 svar
    63
    4357

    Sundsvallsträff !!!

    Ska bli så skoj att höra hur underbart allt var!

    Hur är det med nerverna? Ni klarar av att tänka klart :)

  • Deej
    Äldre 9 Jun 08:46
    #0

    Tror nog att de har fina blommor nu! Alla vill ju ge bort fina blommor så det är nog ingen fara.

    Jag kan bara tänka mig hur nervös du är, det pirrar i MIN mage bara jag tänker på dig!

  • Deej
    Äldre 19 Jun 15:31
    #0

    Hej tjejer!

    När har ni tid för en fika? Säg några datum!

    Skulle gärna vilja höra lite mer om Pellesbruds bröllop och hur det gick.... :)

  • Deej
    Äldre 19 Jun 16:49
    #0

    Torsdag är ingen bra dag för mig, midsommar på fredag ju :D

    Men i nästa vecka då?

  • Deej
    Äldre 20 Jun 11:00
    #0

    Som det ser ut nu kan jag hela nästa vecka, bara det är vid 17-tiden så är jag nöjd :)

  • Deej
    Äldre 22 Jun 15:05
    #0

    Jag kommer helt klart!!!
    Jag gillar ju tinnels :)

  • Deej
    Äldre 24 Jun 13:25
    #0

    Än så länge kan jag alla kvällar, men skulle gärna vilja veta vilken kväll som blir bokad. Blir det bara mon-chichi och jag som kan på torsdag?

  • Deej
    Äldre 26 Jun 08:32
    #0

    Det har kört ihop sig för min del... jag kommer inte kunna träffas i veckan, har insett att det är en hel del som ska göras nu. Dels med huset men oxå med förberedelser inför bröllopet...

    Hoppas ni får superduperskoj!
    Kramis!

  • Deej
    Äldre 4 Jul 08:43
    #0

    Nu har vi äntligen hittat kläder till gubben! Ska hoppas att jag kommer i mina egna nu bara, annars blir det mer shopping...

    Är lite pirrig för din skull frökenEmelie! Hur går det?

    Hur går det för er andra? Mon-chichi vi var o hälsade på hästapollen och såg vagnen i helgen! Hur fint som helst kommer det bli! Ska nog satsa på att bara ha hjärtat med blommor och inge annan växtlighet... och nygifta- skylten :)

    Kram på er alla!

  • Deej
    Äldre 4 Jul 12:46
    #0

    Vi åker från kyrkan och till festlokalen, det är väl en tur på max 15 minuter.

    Vad vi betalar har jag ingen aning om, för det har guddotterns familj tagit på sig.

    Vad betalar ni?

  • Deej
    Äldre 4 Jul 12:46
    #0

    Och har ni bestämt hur ni ska åka?

  • Deej
    Äldre 5 Jul 14:53
    #0

    Nu undrar jag en sak...

    Jag var o skulle beställa min ring igår, men då var guldsmeden på semester. Han är tillbaka om en 20 dagar och vi gifter oss den 19 augusti. Tjejen i butiken tycker att en vecka är lagom tid att göra den ring jag vill ha (men hon kan inte göra den) så jag vill gärna avvakta och vänta in just honom och inte gå vidare och leta efter ny guldsmed.
    Hur hade ni gjort? Avvaktat 20 dagar till (det är trots allt 4 veckor kvar till bröllopet då) eller gått till någon annan? Hur långt före har ni gjort ringarna?

  • Deej
    Äldre 10 Jul 08:37
    #0

    Grattiskramar från mig med!!!

    Nu undrar jag om ni tjejer kan träffas något denna veckan? Skulle gärna vilja höra hur det gått på de bröllop som varit och även höra hur det går med planeringen för oss som är kvar...

    Vad sägs om lördag eller söndag mitt på dagen?

  • Deej
    Äldre 11 Jul 09:22
    #0

    Jag kan på ons o tors kväll, men vid 18.30. Hoppas det går!
    Vi håller på där hemma med en hel del stök o just ons och tors ska vi på stan före gubben drar iväg på jobbet,...

  • Deej
    Äldre 11 Jul 20:56
    #0

    Jag kan på torsdag! Pellestjej? CT? kan ni?

  • Deej
    Äldre 11 Jul 22:16
    #0

    Toppen! Jag kommer! Men jag har ingen adress, du får gärna smsa den till mig så kommer jag!

  • Deej
    Äldre 12 Jul 14:40
    #0

    Va roligt att äntligen få höra hur det var och kanske få kika på en bild eller två? :)

Svar på tråden Sundsvallsträff !!!