Hår och make-up på Södermalm?
Behöver någon som kan styla mitt hår och göra min make-up. Har ni någon att rekommendera, helst i närheten av Mariatorget (Södermalm, Stockholm)? Tacksam för svar.
Behöver någon som kan styla mitt hår och göra min make-up. Har ni någon att rekommendera, helst i närheten av Mariatorget (Södermalm, Stockholm)? Tacksam för svar.
Ah, tusen tack för tipset!
Du bör absolut gå till Nina som jobbar på Art of Make up School på söder.
Du kommer inte att bli besviken!!!
Jag fick hjälp av en tjej som håller till vid Zinkensdamm men hon kommer hem till dig och fixar hår och makeup!! maila mig så får du hennes uppgifter bruden05@hotmail.com
Du kommer att bli kanonnöjd!!!
Jag och min tärna fixade håret på Salong Filosofie på renstiernas (inte mariatorget, jag vet )
dom var otroligt duktiga och gör även make up.
Lycka till
Tjejer, vad har ni fått betala för smink/hår hos dessa??
Jag och mina tärnor kommer att göra både smink och hår på en nyöppnad salong på lundagatan, dom tar 500 för uppsättning och sminkning...har inte varit där på konsultation ännu men jag har sett bilder och dom verkar jätte bra
Skönhetsbaren stockholm har en makeup artist o hårstylist www.skonhetsbaren.se
Leonie var här i söndags och gjorde provsminkning och provstyling av mitt hår. Jag var så nöjd! Hon är jäteduktig!
ooGizzYoo
vill du berätta vilken det var?
Såg dig prata om dom i en annan tråd oxå... hittar flera frisörer på den gatan på nätet.
Rekomenderar Isabel/Lip på tfn 0708-379369.Superduktig och jobbar bara med Ids produkter.Har jobbat i 16år,och gör hembesök.
Lycka till Carro