man blir beroende av denna sida:)
jag blir helt beroende av detta forum, kan lixom inte slita mig...
jag blir helt beroende av detta forum, kan lixom inte slita mig...
No kidding...
Detta är sååå sant! Kvällarna blir allt senare och senare.
Håller med!!! Min blivande man börjar tycka att jag är lite osocial om kvällarna.....
samma här... Min M2B tycker att det börjar bli lite jobbigt.
En till bt-galning här!
men faktum är att jag inte har sett just era nick alltför ofta här, så det kanske inte är så illa ändå? (men mitt kanske ni ser på varje tråd?...) :D
Im new...
visst e det jobbigt;)känner att jajg vill dra i gång allt, berätt för folk osv.. men det känns lite tidigt, de ända som vet e min mamma o en nära kompis. jag vill börja berätta nu men e lite orolig för hur pengarna ska räcka...
Ja, BT har blivit lite som en drog... bara en stund till och vips så har man suttit här i flera timmar
Ja, ja - jag har hängt här i 1½ år och BT:s hemsida är det sista jag kollar på kvällen och det första jag kollar på morgonen. Det kan ju ha kommit upp några nya intressanta trådar under natten - eller har man fått svar på någon Jag menar bara att ju längre man håller på desto djupare sjunker man
Min älskling och jag har varstii forum. Jag hänger här och han hänger på ett pokerforum. Men vi har våra datorer mitt emot varann så vi kan tåflörta medan vi är asociala...
mitt hjärta är hemma
det låter ju helt underbart kul! :D
Vi har ocksa vars en dator men nu funkar inte Internet pa min.. Jag blir gaaaalen!
Ja usch! Både BT och Familjeliv är beroendeframkallande.... Undrar om de tänker starta upp något skilsmässoforum när förhållandena brakat ihop pga osociala partner??? Jag hänger ju bara här och ser knappt min sambo när han är hemma...
Ha, mitt internet fungerade inte inatt, vilket gjorde det möjligt för mig att få ihop 7 sidor på min uppsats!
Det är tur att min chef sitter i andra änden av lokalen och inte ser vad jag gör. Om jag var lika effektiv med jobbet som jag är med att läsa allt på BT så skulle jag nog vara Sveriges bästa medarbetare!
Många intressanta inlägg och visst är det såatt de är sanna trots det skämtsamma dragen. Jaså familjeliv är lika beroendeframkallande. Jag har ännu inte besökt den sidan så mycket och bör nog vänta p g a tidsbrist. Det är ju inte riktigt dags ännu..
Kan bara hålla med!! =)
Shamrock - Jodå, familjeliv är nästan värre! Det finns allmänna diskussioner där också om allt möjligt - även bröllop! Alltså inte bara barn och familj. Men jag ska inte fresta dig... Vet ju hur svårt det är. Sitter just nu själv med två fönster uppe...
Jag har ju som sagt redan besökt sidan en liten aning. Ska försöka hålla mig borta från den fram till årsskiftet om det går. Sedan kanske det kan bli lite mer intressant.