• JeBe

Löshår Taj Mahal

Är det någon som har erfarenhet från dom?Är det bra produkter? Det jag har tittat på där var äkta hår, kan man locka det? Sen undrar jag lite om vilket som är bäst att fästa med? Dubbelhäftande tejp eller clips?
    Tacksam för alla tips jag kan få!

• Svar på tråden Löshår Taj Mahal
  • Fru Cinderella

Guldlook

det var 600:- jag gav på taj mahal.

• Guldlook

ok, men vem har adressen till det andra stället? inte tajmahal

• drömbrud

Guldlook

Kammakarg. 40 ligger det andra stället på... som Mastermind sa...
    Tajmahal ligger på drottninggatan 100...

• Guldlook

Ok, tackar! Vad heter det då?

• Guldlook

nej, det vill jag ej vara. men jag får så luddiga svar. är på väg dit nu och jag vet ju inte var jag ska!

Ville bara höra om nån visste var det andra omtalade stället heter och ligger.

• Trollsländan

Hej Guldlook
    jag var och köpte löshår på Taj mahal för två veckor sedan och då låg de högt upp på drottninggatan på högersida om man går från T-centralen. Mittemot en bröllopsaffär som jag tror heter drottninggatans brud och fest. Jag tror jag läst på bt tidigare att dom har flyttat från Kammakargatan 40 men jag har inte varit där och kollat upp det. Lycka till.

• Meddelande borttaget
  • bröllops häxan

Guldlook : Hej hej. Ska försöka luska vad stället heter åt dig ;D Iallafall ge en riktig adress...*L*

Vänta ett tag......

• bröllops häxan

Går inte att länka....blä...

KAn skicka en bild på en karta till dig om du vill :)

• Eilenna

2006-05-31 13:27 Dorothy skrev:

Guldlook -

Det här är ett forum, inte någon informationscentral. Folk försöker hjälpa dig och du blir bara otrevlig. Dålig stil!

Ehhh...Dorothy... Rätta mig om jag har fel... Men är det inte utbyte av information som detta forum är till för???
    Och inte har någon haft en otrevlig ton här innan du kom in i diskussionen???
    Lägg ner!

• Dorothy

Eilenna -

Det inlägg som jag svarade på verkar ha plockats bort. När jag såg den här diskussionen första gången så reagerade jag på ett inlägg ungefär som du reagerade när du såg mitt och skrev ett par rader.

Ska inte bli mer OT och be att få mitt inlägg bortplockat också så slipper det störa diskussionen. :)

• mrsEvans

Hej, jag igen... :) Någon som vet om butiken är öppen på söndagar? Tänkte kanske gå dit nu i helgen men lite svårt att hitta några tider då hemsidan fortfarande är under uppdatering.
    Tack på förhand!

• Meddelande borttaget
  • Mastermind

mrsEvans - Annars kan du ju bara ringa och fråga? :)

• mrsEvans

Mastermind >> Du e inte dum du.. ;) Ska genast ringa & fråga, hehe.

• mrsEvans

Kan informera om att de inte har öppet på söndagar! Om det finns någon annan som hade tänkt att göra ett besök där...

Svar på tråden Löshår Taj Mahal