• gill

    Erfarenheter av YASMIN ?

    Efter samtal med BM fick jag YASMIN utskrivet... Någon som har erfarenhet av det? Ska tydligen vara väldigt "bra"...

    Jätte tacksam för alla svar och erfarenheter!

  • Svar på tråden Erfarenheter av YASMIN ?
  • soffan80

    Swiss: du skojar inte om det med ytliga blodkärl?? jag som har fått en hel del sånna trodde det var pga av åldern

  • gill

    Intressant att det svänger så ... Man får hoppas att det blir bra för mig!

  • Swiss!

    soffan80: tyvärr skojar jag inte. det finns fler trådar om det, sök på yasmin så kanske du hittar något. jättetråkigt faktiskt, och ganska vanligt.

  • soffan80

    oj då!! usch vad gör man med sin kropp igentligen

  • flower177

    Soffan80; har du testat Diane? Tar bort finnar, syrran äter det. Mkt bra effekt!!

  • soffan80

    flower177
    nopp men kan ju va värt ett försök, var har hon köpt dom

  • flower177

    Det är ett p-piller och du kan få det hos en barnmorska. Men jag tror det är snäppet dyrare än andra p-piller pga att det HUVUDSAKLIGEN är registrerat som aknepreparat. Men det är ju även ett p-piller, lika effektivt som andra!

    Du kan därför också få det hos en vanlig läkare, pga att det inte enbart är p-piller.... och hos en hudläkare..

    Jag använde det för fyra år sen!

  • Mrs.Miller

    Till Alla!

    Har ätit Yasmin i tre år, jag mår jättebra och tycker att de är ett jättebra preventivmedel, jämfört med massa andra som jag mått väldigt dåligt av.

    MEN......., Har fått pigmenteringar i ansiktet, vilket antagligen beror på hormonerna i Yasmin. Inte så roligt!

    Vilket gör mig oerhört irriterad eftersom de verkar vara de ända p-piller jag klarar av!!!!

  • Babii

    jag har nu ätit yasmin 21 i snart tre månader och dom fungerar perfekt, kortare mens, mindre mensvärk, bättre hy, stabiliare humör..dock inte större bröst ;) men man kan ju inte få allt.

Svar på tråden Erfarenheter av YASMIN ?