• Bröllopstokiig

Bara halvklara BTsidor?

Gick in och kolla på lite bröllopssidor här på BT och märkte att de flesta bara har skrivit in sitt namn och bara låtit den vara så.

Finns det nån som har verkligen lagt lite jobb på sin sida (förutom oss) och har den helklar? Vore roligt att se. / Novia

Vår är:
    www.brollopstorget.nu/brudpar/conejos

• Svar på tråden Bara halvklara BTsidor?
  • Bröllopstokiig

Lite anonym:
    Jag skickar den till BT's support, de är jätte gulliga och hjälper till!

• Bröllopstokiig

Wannabee:
    Man ser inte din sida, utan det är själva inlägget som kommer fram...

• Bröllopstokiig

Lite anonym, jag fixade och pillade i Photoshop tills bilden var så liten att den passade in. Jag vet ju inte hur mycket du kan om bildhantering, så det är svårt att ge råd. Förminska den i storlek, upplösning och kvalitet. Prova att spara den i olika format och se, det kan bli ganska stora skillnader.

Här är vår sida om nå'n vill se:
    brollopstorget.nu/Brudpar/hkl/

Som jag skrev i tidigare inlägg kommer den att fyllas på allt eftersom fler detaljer blir klara.

• Bröllopstokiig

Det händer något superkonstig när man klickar på min länk. Klickar man på länken så lägger den till min del av adressen på den som redan står i adressfältet och då kommer man bara till inlägget men kopierar man länken och öppnar ett nytt fönster så funkar det eller om man raderar början av adressen som blir i adress fönstret när man klickar på länken. Förstår någon? Har aldrig varit med om detta förut.

• Bröllopstokiig

brollopstorget.se/brudpar/soderstrom

Vi försökte fylla på eftersom... Nu är det mest den egna hemsan så får en tilltufsning ibland. Den ska väll vara helt klar snart oxå...

Fru Söderström

• Bröllopstokiig

Försöker också fylla på så gott det går....har ju ett tag på oss...*ler*

bröllopstorget.nu/Brudpar/020329/ (ska egentligen vara 030329, men jag var lite snabb på tangenterna....)

• Bröllopstokiig

Fru Emelie
    Är det min data som har fått fnatt eller? Jag ser kortet på OSS på ERAN sida?? Är det nån mer som ser det så... eller är mina ögon för trötta....

• Bröllopstokiig

Novia!

Hmm, jag tror nog att det är din dator som fått fnatt... :)

Det ska i alla fall vara en bild på Mauritzbergs Slott, där vi hade bröllopsmiddagen.

Kram/ Emelie T.

Svar på tråden Bara halvklara BTsidor?