• Bröllopstokiig

Bara halvklara BTsidor?

Gick in och kolla på lite bröllopssidor här på BT och märkte att de flesta bara har skrivit in sitt namn och bara låtit den vara så.

Finns det nån som har verkligen lagt lite jobb på sin sida (förutom oss) och har den helklar? Vore roligt att se. / Novia

Vår är:
    www.brollopstorget.nu/brudpar/conejos

• Svar på tråden Bara halvklara BTsidor?
  • Bröllopstokiig

Jag har tänkt att uppdatera vår mer och mer allteftersom fler detaljer blir klara. Men eftersom vi gifter oss 8 maj 2004 finns det inte så mycket mer att säga ännu än det som redan står på vår sida.

• Bröllopstokiig

Vi är redan gifta men jag tycker att vi utnyttjade vår sida ganska bra. Under tiden fram till bröllopet la vi in lite ny information o.dyl. med jämna mellanrum och det är många av gästerna som har kommenterat det och tyckt att det varit roligt att gå in och se om det stått något nytt.
    www.brollopstorget.nu/brudpar/annamicke2002

/A

• Bröllopstokiig

Jag tillhörde skaran som inte alls brydde sig om min sida här på BT. Jag hade en massa info på vår vanliga hemsida istället och det har jag fortsatt med även efter bröllopet. Jag ska dock försöka få in ett bidrag till galleriet när jag bara hinner...

• Bröllopstokiig

Min sida är bara halvklar, men å andra sidan har jag ju ett par år på mig att fixa till den. ( gifter mig 2005)...
    här är en länk för den som är nyfiken
    brollopstorget.nu/Brudpar/AnkanochKg/

• Bröllopstokiig

Cecilia 29/6-02
    Vilken fin sida! Och vilket fint kort!! Ni var verkligen fina ihop! Hur var bröllopet?

• Bröllopstokiig

Hmm, har skrivit om dagen för länge sedan här på BT. Den var helt klart en dag man minns lääänge. =)

Ska nog lägga in menyn också, har glömt det...

Tack för komplimangerna!

• Bröllopstokiig

Hur gör ni för att få era bröllopsbilder så små (max 30 kB på hemsidan). Gör ni om de till nåt annat format och hur gör man det i sådana fall. Skulle oxå vilja lägga in en bild oss, men har inte lyckats...

• Bröllopstokiig

Vi gifter oss inte förrän nästa sommar så vi har helt enkelt inte bestämt vad vi ska äta, ha på oss etc. Allt vi vet står på sidan. Sen har scannern pajat så vi har tyvärr inte någon bild inlagd än.

Svar på tråden Bara halvklara BTsidor?