Vår hund älskar broccoli :-?
Ni som har hund, äter er hund något udda? Berätta!
Vår hund tigger broccoli och banan, päron och ananas. Märligt att han gillar det. Annat bryr han sig inte så mycket om.
Ni som har hund, äter er hund något udda? Berätta!
Vår hund tigger broccoli och banan, päron och ananas. Märligt att han gillar det. Annat bryr han sig inte så mycket om.
Vicki83
En katt som är tokig i majs - det var något nytt!
Det där med potatisskal hade jag glömt bort. Min hund gillar också det - men inte från rå potatis utan när man skalar potatisen när den är kokt. Vi behöver aldrig en skaltallrik.
Majs?! *skakar skrattande på huvudet*
Anthea,
Vi har också en labbe men gudskelov låter han bli hästbajs och sånt.
Minns Hampus, en labbe vi hade tidigare. Vi hittade honom liggandes på rygg under svartvinbärsbusken - plockandes svarta vinbär för fullt. Det var mums för honom!
Mattas!
Underbara katt - lämnar makrillen och äter bara tomatsåsen?! *skrattar glatt*
Minns vår hund från när jag var barn - han drack fatöl, men bara ett visst märke (minns inte vilket) och upphällt i djup tallrik.
Undrar just hur vi kom på det?
Miafina
Tänk att ha en hund som är duktig på viner...
Vår hund vänder bara bort huvudet när vi låter honom lukta.
mippemutt,
Nog för att jag har varit med om att hundar gillar morötter - men att gräva upp dem själv från trädgårdslandet?! *skrattar gott*
Vilken målmedveten hund!
Firedragon,
Så säger folk att djur inte kan prata?! Visst kan de kommunicera med oss - ibland mer tydligt än annars. Lite övertydligt kanske med tassen i din mun? *skrattar högt åt synen*
Änglahund,
Tack för tipset om vindruvor!
Yoni
Vilket lustigt beteende av en katt - jag kan tänka mig att det ser väldigt speciellt ut när katten gör så!
Yoni,
Den katten skulle göra sig i en film! Tänk dig scenen - kanske reklam för Scotchtape? *skrattar glatt*