Idag, 20 maj 2006, ska jag gifta mig!
Oj, nu är vi framme! Åh, vad det ska bli spännande! 13 timmar kvar...hihihi! Fattar ni att jag är tok-lycklig!!!
Oj, nu är vi framme! Åh, vad det ska bli spännande! 13 timmar kvar...hihihi! Fattar ni att jag är tok-lycklig!!!
JO absolut men ska du inte gå och lägga dig ;)
Jo, jag borde väl kanske det, men min älskling har inte kommit hem ännu och jag längtar efter honom...Han och en massa vänner håller fortfarande på att pyssla med mat och dukning och sånt i lokalen där vi ska ha fest, och de har så trevligt så...Själv håller jag egentligen på att hänga tvätt, men när klockan passerade midnatt fick jag ju bara lov att tala om hur lycklig jag är för er alla! Jag är hemma med våra sjuka barn och pysslar lite här. Tvätta måste jag för direkt efter bröllopet nästan så åker vi på bröllopsresa och då är det ju så himla käckt att ha något rent att packa ner! Jag erkänner härmed att jag har tvättat ganska lite tid och gjort vigselprogram och sånghäften med omfattande presentation av gäster ganska mycket tid den här senaste tiden! Och jag är väldans avundsjuk på min man som får vara där och ha det trevligt tillsammans med vännerna, och jag längtar jättemycket efter att få träffa alla imorgon! Fast jag och en kompis har gjort supergoda pajer tillsammans hela kvällen. Ja just ja, 7 kilo kyckling har vi tillagat också, och lite quorn till dom som äter vegetariskt. Nu ska jag hänga klart tvätten, handtvätta sjalen och måla mina naglar, sedan måste han bara komma hem!
Här är en till som ska gifta sig idag, ska gå och duscha och sedan gå och lägga mig nu så man orkar hela dagen.
Det låter så mysigt att dem är och dukar och du hänger tvätt och att nigjort pajer...
Jag är oxå nattuggla så jag sitter med här såhär dags... och kommer säkert inte heller att ha lagt mig så här dags den dagen då det är min tur... (2 sep)
Grattis grattis och lycka till imorgon!!!
Grattis och lycka till.
Hoppas dagen blir bra!
Hoppas mannen kommer hem snart för ni kan behöva sova båda två
Grattis till Katta06 oxå!
Ja förresten så menar jag grattis och lycka till senare IDAG!!!!!
Tack snällingar! Nu har jag hängt tvätten och tvättat sjalen (upptäckte till min förskräckelse en fläck på den igår, och glämde sedan bort det igen, tills jag med fasa kom ihåg det igen nu på kvällen) och min älskling är nu enligt initierade källor på väg hem till MIG! Så måla naglarna kan jag kanske göra imorgon istället! God natt!
Lycka till idag :)
6,5 timmar kvar! Helt oerhört fantastiskt. Idag ska jag och Karres bara njuta och vara kung och drottning för en dag.
Ha en fantastisk dag alla där ute!