Jag söker trosor som håller in magen på vanlig affär typ Lindex
Jag vill ha någonting till bröllopet som håller in magen. Jag tror inte att jag vill ha en korsett utan jag tänker mig mer trosor som håller in magen. Vad kan du rekommedera?
Jag vill ha någonting till bröllopet som håller in magen. Jag tror inte att jag vill ha en korsett utan jag tänker mig mer trosor som håller in magen. Vad kan du rekommedera?
Lindex har jättebra gördlar de har även superbra strumpbyxor som håller in magen :)
Jag har sett några som dessutom fixar till rumpan, bra pris på Lindex också, typ någon hundring
Jag har ett par bra från Lindex, har använt dessa på fester. De går inte jättehögt upp och har spets framtill, ser inte fullt så tantiga ut. Men det fanns många olika modeller, både höga och låga i midjan, med och utan ben osv. Lycka till!
Jag hittade tyvärr ingenting när jag var inne i stan igår. De jag provade på Lindex såg först och främst ut som tanttrosor, de hudfärgade ska vi inte ens prata om. Sen såg jag nästan bara tjockare ut i sådana. De är säkert bra om man har en liten putmage nertill men jag ville ha någonting som höll in redan från under brösten. Korsett kommer jag inte att få plats med under klänningen så nu gäller det att hårdträna och gå på diet så kanske jag blir lite plattare om magen
Jag köpte sådana höga trosor på Debenhams underklädesavdelning. De var inte speciellt snygga, men syntes inte alls genom klänningen och det kändes viktigast för mig. Åhléns City hade också en lite sexigare variant från Lovely.