• JOJ123

Hinner jag med 15 KG tills....!!!! SVARA ÄRLIGT!

Jo..en viktig fråga,....vad tror ni helt ärligt om mina chanser att lyckas gå ner 15 KG tills 1 Juli... (detta år)

med cambridge!! start: 25/5......

vad mer krävs än ren kur....??

jag tänkte motionscykla 30 min varje dag...köra gym 20 min tre ggr i veckan..och situps varje kväll"!!

• Svar på tråden Hinner jag med 15 KG tills....!!!! SVARA ÄRLIGT!
  • Lucia05

15 kg på en dryg månad......?
    Jag tror inte det.

• jocelyn

Brukar man inte säga att 1-2 kg per vecka är en ganska snabb viktminskning? Jag tror som flera beskrivit att det inte riktigt är värt det att "stressbanta" även om jag kan förstå frustrationen i att vänta. Hoppas du/ni klarar era mål utan att pressa er för hårt.

• Felice

Jag tror att det är omöjligt att göra det.

• ia´s

Man kan läsa på C-hemsida, att dom garanterar minus 10 kg på 1 månad!!!!
    Då skulle Du enl deras garantier klara ca 10-12 kg fram till den 1/7.
    Hmmm...kul å veta om detta stämmer.

• Nattens Drottning

Lycka till!
    Det är absolut inte något jag rekomenderar.
    Jag själv började med nutrilette en sommar för 10 år sedan. Jag kunde inte sluta. Efter 4 månader tyckte alla att jag såg hemsk ut men jag kunde bara se mina stora lår och min stora mage.
    På något underligt sätt tog jag ialla fall mig ur detta. Följden blev en period av bulemi.
    Jag har fortfarande inget sunt förhållande till mat,men har lyckats att dölja det väl för omgivningen.
    Hetsätning varvas med svält.
    Lova bara att du är försiktig och inte håller på längre än dom rekomenderar.

• sweet saint

15 kg m camebridge är nog möjligt.. själv måste jag minska 7-8 cm i midjan till den 15/6 för då ska min klänning sys upp.. bröllop den 1/7 också... kör m Gi metoden, så det skall nog gå.. Lyckas jag bra så hinner jag kanske med 7 kg tills bröllopsdagen. Från början ville jag minska m 15 kg, men det är inte möjligt på 6 veckor och vanlig diet.

LYCKA TILL!!!!!!!!

• tvillingsjäl

nej det är inte bra. fattar inte varför så många 2 månader innan sitt bröllop börjar tokbanta för att komma i sin klänning??!! Kanske ngt man borde börja tänka på innan???? För att gå ner i vikt så skulle jag nog rekomendera att du kondi´tionsträna minst 60 minuter och definitivt mer än 20 min styrketräning!!

• Jexxie

Det jag tror på är att gå raska promenader innan frukost, samt även att motionera något varje dag. Själv tror ju inte jag på sådana där kurer, utan mer på att äta riktigt mat i stil med "Du är vad du äter"... Lycka till i alla fall!

• annaglitter

www.itrim.se
    Jo det går. Träna mycket till bara och glöm inte att trappa upp långsamt så kroppen hinner med, annars sitter du där med kilona.

Min sambo fixade det :)

• Stjärna

OBS!

För er som det går trögt för! Ett tips är att kroppen vänjer sig vid träningen och liksom stannar till om ni kör samma träningsschema hela tiden.

Alltså, tycker ni att ni står still några veckor, prova att träna annorlunda. T.ex. släng in ett tungt fysiskt styrkepass med få repetitioner och tunga vikter. Eller om ni bara promenerar och gör pass, släng in styrketräning och simning 1-2pass istället.

Eller varför inte vandra en naturstig en dag? Eller klättra? Helt enkelt, prova något ovant för kroppen!! Då kan det lossna.

Svar på tråden Hinner jag med 15 KG tills....!!!! SVARA ÄRLIGT!