• closer&closer

Have2have skor

Halloj

Är det någon som vet om man kan besöka Have2Have för att titta på deras skor?
    De har flera som på bild ser jättefina ut men det verkar lite riskabelt att köpa på nätet utan att ha sett dem i verkligheten.

Har försökt kontakta dem men inte fått nåt svar

• Svar på tråden Have2have skor
  • brud2006

Jag beställde den i förrgår så jag har inte fått den än.. Han skicade den i förrgår så jag hoppas att den kommer i början av nästa vecka..

Jag är en strl. 42 i vanliga fall coh det var medium i korsetten, så jag hoppas att den passar.. men det är ju snörning i ryggen så det går ju at justera ganska bra..

Ja visst är det billigt... så skulle den inte sitta bra så har man ju inte förlorat så mycket pengar direkt =)

• closer&closer

Nä, så sant, det är ju värt ett försök för under 200 spänn

Kan inte du höra av dig när du fått den och berätta om den var lika fin som på bild...
    *Håller tummarna att den sitter bra*

• brud2006

ja visst ska jag göra det... =)
    Jag håller själv tummarna för att den passar, annars får man ge sig ut i djungeln igen =)

• lopzie

brud2006;
    Funderar på att beställa en jag med, men är det inga kupor? Hur hålls annars behagen upp? Har 75E och nyligen ammat, vilket gjort sitt för tyngdlagen, vill ju inte att boobsen blir platta....

• brud2006

Nä det är inga kupor utan behagen håls uppe genom att du snörar ihop korsetten i ryggen... Jag har själv 85D och när bröllopet är så har jag precis slutat amma mitt andra barn, så för att brösten inte ska hänga nere vid knäna under klänningen så köpte jag denna... Får den nog nästa vecka så jag hoppas att den sitter bra..=)

• lopzie

tror du att den är för stor runt om för mig när jag har 75? Gifter mig om 2 veckor och hade köpt en vanlig bh, men där åker de ut i mitten liksom - inte helt kul en sån här dag... Det drar ihop sig!

• brud2006

Ja eftersom du ändå har så pass stor byst så tror jag att det ska fungera bra... om du köper den idag eller imorgon så borde du ha den hos dig i nästa vecka..
    Om du betalar den på en gång vill säga..

Lycka till =)

• Anna 29/7

Kommer och tränger mig här i korsett djungeln...;)
    Den var jätte fin..jag var ju oxå tvungen att glutta lite.
    Ville bara säga att jag köpte mina skor från have2have och dom var väldigt seriösa.
    Det ligger en returlapp i paketet om man inte skulle vara nöjd eller om dom inte skulle passa. Men mina satt som jutet.
    Jag har normalt 36 och köpte det här och...

• closer&closer

Tack för alla svar

Det verkar ju säkert och bra att handla från Have2Have - och de har ju riktigt snygga och prisvärda skor

• lopzie

Nu har jag beställt den där läckra torseletten, fick dock inget leveransdatum så jag hoppas att den hinner komma innan jag gifter mig om 2 veckor.... I HOPE, I HOPE, I HOPE...

• brud2006

lopzie: Jag fick ett mail ett par timmar efter att jag betalat min korsett där det stod att han hade skickat iväg den...

Lycka till och du ska se att du får din nästa vecka också =)

• lopzie

Brud2006
    Är lite nyfiken, har du fått din torsolett från E-bay? Jag har inte fått min än, var och köpte en annan i går, i fall att... Vigsel på lördag!

• lopzie

Brud2006
    Fick min toselette i går, Oj vad jag tycker att den är vacker.... helt
    sagolik, dessvärre så gick den för högt i ryggen för min klänning så det var ju tur att jag köpte en back-up! Är lite nyfiken på vad du tyckte om den....

• brud2006

lopzie: Jo jag har fått min, tyvärr var den lite för liten för att sitta snyggt på mig, men den var jättefin tyckte jag =)
    Men som tur är har jag skickat efter en axelbandslös bh från bravissimo som satt kanonbra, så det får bli den istället=)

Svar på tråden Have2have skor