• Miscpony

Håruppsättning med inbakad fläta?

Är jättesugen på att ha läckra inbakade flätor i håret på min stora dag, men har letat som en stolle utan att hitta en enda bild på något dylikt. Har någon tips på sajter där man kan hitta sådana bilder, eller kanske rentav direktlänkar? Ska till frissan för provuppsättning om en vecka och har ännu inte bestämt hur uppsättningen ska se ut... :-]

• Svar på tråden Håruppsättning med inbakad fläta?
  • *Smurfen*

Oj, vad mkt bilder... härligt sida...

• Miscpony

Ja, mycket inspiration verkligen Tyvärr hittade jag inte vad jag sökte efter. Att det ska vara så svårt? Jag vill ha en frisyr med någon typ av inbakad fläta uppe på huvudet, löst hängande lockar bak och så måste hela frisyren se OK ut tillsammans med lugg. Försöker klä det i ord men det blir bara rörigt Så jag hoppades att drömfrisyren skulle poppa upp någonstans så jag kunde ta med mig en bild till frissan. Som det verkar nu får hon väl hålla tillgodo med mitt svamlande... Kram och tack ändå

• Junibrud 06

Jag tror jag vet vad du är ute efter, är det lite modernt så som Mischa Barton brukar ha det i OC (sorry för att jag drar in denna ungdomsserie i detta..)

• Miscpony

Ingen fara, jag tror jag förstår vad du menar och jo, det är nog något sånt Fast Mischa har ju inte lugg förstås, så det måste bli en "egen" variant ändå...

• Ida-maria

Jag har oxå gått i samma tankar. Antingen inbakad fläta eller nåt annat med flätor. Har nämligen en vän som gifte sig med två flätor, lite indiskt inspirerat. Vill helst inte copa hennes frisyr rakt av!Om du hittar en bild kan du väl skriva en rad här?

• Miscpony

Tack för jättebra länkar och bilder!

• E.L

Rilo, var har du hittat de där bilderna på en blond tjej som har lite slarvigt uppsatt? De var så himla fina!

Svar på tråden Håruppsättning med inbakad fläta?