• loppi

Viktväktare

Nu sjutton ska jag ner 7 kg om det så ska va det sista jag gör (sorry...kanske lite väl överdrivet =)
    Men hur som helst.... en viktväktar tråd kan väl va på sin plats , eller??
    Jag börjar i morgon och räknar points, får käka 20 om dagen...
    Någon mer så vill haka på...?

• Svar på tråden Viktväktare
  • Sayurii

Jag viktväktrar och får också käka 20p :) Har kört i 8 dagar nu.

• loppi

Det sket sig för mig i dag...fyller år och har käkat kladdkaka =( Men men man fyller bara en gång om året =)

• Stjärna

Jag viktväktar inte, men försöker tänka på vad jag äter. Har försökt viktväkta tidigare, men faller för alla godisfrestelser.

Hakar ändå på er om jag får. Lagar gärna VV mat och försöker äta nyttigt alltid när jag äter. Misstagen när jag äter osunt kan ju få vara just tillfälliga svackor...

Vet att jag får äta 18points...

• Stjärna

Testade förresten VVs varmkorv idag. 1p/korv. Den var helt ok. Riktigt god faktiskt. Till den åt jag en portion bulgur och asiatisk grönsaksmix. Kan rekommendera det hela, men jag vet inte hur många points en portion bulgur är. Någon som vet?

• Sayurii

loppi:
    man måste få käka kladdkaka när man fyller! herregud! jag är iaf inte en som räknar stenhårt, men jag vet att jag hamnar under 20 varje dag och att jag tränar 3-4ggr i veckan så nåt gott måste man ju äta!

• Fru Abramsson

Sayurii:

Finns en smalare variant av kladdkaka. Jättegod. 5p/port.

• Sayurii

Fru abrasamsson:
    Hur mkt är en portion? ;)

• Fru Abramsson

Sayurii:
    1/8 av kakan i en form som är 30cm i diameter... Du hittar receptet på arla.se
    kladdkaka m lime tror jag den heter

• Sayurii

Fru abramsson:
    Såg att jag skrev ditt nick väldigt slarvigt förut, förlåt!
    Jag ska kolla in receptet, men jag tror jag har nog med godsaker för att fylla mina points! :)
    Dock har jag fått kommentarer från mina kompisar att jag äter för lite.. Det hade jag itne alls tänkt på.. :(

• Fru Abramsson

JaSayurii:
    Jag får äta 21point och jag väger 83kg är 165cm lång. Mest stillasittande arbete.

Svar på tråden Viktväktare