• lyckligastebruden

Runda glada brudar!

Nu är jag så innerligt trött på alla bantningstrådar, så jag tänkte starta en tråd för alla vi som har lite extra kilon, men ändå är nöjda med oss själva och tycker att vi är vackra som vi är!

För visst finns det fler än jag? Fler som vågar stå på sig och säga "jag är en skitsnygg brud, eftersom jag ser ut som jag!"

• Svar på tråden Runda glada brudar!
  • Ellte

Jag vägde nära trettio kilo för mycket när jag gifte mig och var fantastiskt snygg och glad :D

• pickolina

Vad härligt att höra! GO GIRLS!!!! Själv önskar jag att jag kunde vara nöjd men jag känner mig inte alls bekväm. Varit jätte smal hela mitt liv, fram tills för ca 3år sedan så min nya vikt känns inte alls som JAG... Jag beundrar er runda, glada och nöjda tjejer! Å ni är vackra precis som ni är!!!! :)

• Ell

Här finns en! :) Jag vet att jag är lite för rund om magen och baken, men jag bryr mig inte ett dugg! Min blivande man älskar mig och tycker om min kropp, och jag tycker själv om den, så varför skulle jag behöva gå ner i vikt då?? Jag har fått komplimanger för min kropp, trots att den inte ser ut som man "borde" se ut enligt media. Det är klart, ur hälsoperspektiv kan det ju vara bra att inte vara överviktig...men jag har personligen inte så många kilon extra att det skulle vara någon direkt fara.

Alla andra som är runda, sträck på er och tyck om er själva! Ni är vackra! :)

Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden Runda glada brudar!